Кількість
|
Вартість
|
||
|
«PATHFINDER» У ПІРАТСЬКОМУ АНТУРАЖІ
«Pathfinder Adventure Card Game: Skull & Shackles» - ще один випуск карткового варіанта знаменитої рольової гри «Pathfinder». На відміну від похмурого данжен кроулера «Pathfinder. Повернення Рунних Володарів», дії настільної гри «Pathfinder. Череп та Кандали» відбуваються на піратському архіпелазі Кандали. Герої, що представляють класичні фентезійні раси, стають флібустьєрами та корсарами, споряджають корабель і вирушають у дивовижну пригоду морями та океанами Голаріону.
МОРСЬКІ ПРИГОДИ
На початку гри учасники обирають персонажів - оракула, чаклуна, шибайголову, стрільця, воїна, шахрая або барда – з особистими картами ролей та місця розташування. У персонажів свої власні карткові колоди. Гравці спільно вибирають корабель. Цілі визначаються сценарієм. Як правило, це дослідження локацій чи полювання на лиходія. Базова гра «Череп і Кандали» містить пригоду «Видобуток або смерть» та додаткову пригоду «Заколот на Полині». Кожна пригода складається із п'яти сценаріїв. Гравці можуть вибрати окремий сценарій або проходити пригоди в режимі кампанії.
ХІД ГРАВЦЯ
Для тих, хто забув, Гікач нагадає, що це кооперативна гра. У свій хід гравець скидає верхню карту з колоди благословень, передає, якщо хоче, одну карту з руки іншому героєві в тій же локації, переміщується за бажанням у нову локацію, досліджує поточну локацію, закриває локацію, якщо в її колоді не залишилося карт, потім застосовує ефекти кінця ходу та поповнює руку. Між цими кроками він розігрує скільки завгодно карт, використовує здібності та активує ефекти.
ЗІТКНЕННЯ З КАРТАМИ
Відкриваючи картку локації, гравець починає зіткнення. Він застосовує ефекти, що діють до зіткнення, проходить перевірку на кубиках і застосовує ефекти, що діють після зіткнення. Успішно пройшовши перевірку, гравець перемагає та виганяє карту (якщо це карта випробування) або отримує карту (якщо це карта знахідки). Проваливши перевірку, гравець замішує карту випробування назад у колоду локації, а карту знахідки виганяє з гри. Програвши монстру, гравець отримує пошкодження – скидає карти з руки. Персонаж гине, якщо у його колоді закінчуються карти.
БОРОТЬБА ЗІ ЗЛОДІЄМ
У більшості сценаріїв герої мають здолати лиходія. Коли якийсь гравець стикається із лиходієм, гравці в інших локаціях можуть спробувати закрити їх. Зіткнення із лиходієм проводиться за правилами зіткнення з картою випробування. Успішно пройшовши перевірку, гравець закриває локацію. Лиходій збігає, якщо залишилися відкриті локації. У такому разі гравець бере з колоди благословень на одну карту менше, ніж відкритих локацій, змішує ці карти з картою лиходія і затасовує по одній карті в кожну колоду відкритої локації.
ПЕРЕМОГА І ПОРАЗКА
Гравці перемагають, якщо лиходію нікуди тікати. На карті сценарію можуть бути інші умови перемоги. Гравці програють, коли спорожніє колода благословень. Також їм зараховується поразка, якщо гинуть усі герої.