Кількість
|
Вартість
|
||
|
Печворк гра: клаптеве шиття
Прекрасна дуельна гра тетрісоподібного типу, розроблена знаменитим Уве Розенбергом, творцем таких хітів, як «Гавр», «Агрікола», «Каверна», «На славу Одіна», «Рейкхольт» і «Нусфіорд». Гра пропонує учасникам зайнятися дуже цікавим видом декоративного мистецтва - клаптевим шиттям, і спробувати змайструвати цілісну ковдру з тканинних шматочків різної форми.
Кращий сімейний абстракт
Настільна гра «Печворк» була розроблена у 2014 році. У 2014-15 роках вона ставала номінантом конкурсів «Golden Geek» («Краща дуельна гра»), «Meeples 'Choice», «Hungarian Board Game Award», «International Gamers Award» і переможцем «Golden Geek» у номінації «Краща абстрактна гра». У 2015 році гра увійшла до рекомендованого списку конкурсу «Spiel des Jahres». Зараз «Печворк» знаходиться у ТОП-80 кращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek», займає четверте місце в окремому рейтингу абстрактних ігор і восьме місце серед сімейних ігор.
Ігровий процес
На початку партії гравці ставлять свої фішки на трек часу. У свій хід активний гравець може або отримати клапоть, або гудзики.
- Якщо він хоче взяти гудзики, він обганяє фішку часу противника рівно на одну поділку і отримує по одному гудзику за кожну пройдену поділку треку. Коли фішка часу досягає спеціальних поділок на треку, гравець отримує гудзики або шкіряні клапті, якими можна залатати поодинокі клітинки ковдри.
- Якщо гравець бажає взяти клаптик, він вибирає один з трьох шматочків тканини, що лежать далі нейтральної фішки за годинниковою стрілкою. Після цього він ставить нейтральну фішку на місце вибраного клаптика, платить за нього гудзиками, розміщує покупку на своєму планшеті та пересуває свою фішку часу на вказану кількість поділок треку часу. При розміщенні клапоть не повинен перекривати раніше викладені елементи.
Підсумковий підрахунок очок
Партія завершується, коли обидві фішки гравців доходять до кінця треку часу. Якщо гравцеві вдалося повністю заповнити свій планшет клаптями, він нагороджується 7 переможними очками. Гравці отримують переможні очки за наявні у них гудзики. Незаповнені клітинки планшета віднімають по два переможних очки. Виграє той, у кого буде більше переможних очок.
Якщо вам подобаються ігри тетрісоподібного типу, Гікач також радить звернути увагу на «Острів котів», «Ведмежий парк» і «Cutterland».