Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Pret-a-Porter (3rd Edition) вже стала класикою економічних стратегій. Незвична тематика і необхідність мислити швидко та нестандартно – ось що зацікавило Гикача в цій грі. Геймдизайнером виступив Ігнацій Тшевічек, що також створив гру Робінзон Крузо. Пригоди на таємничому острові.
Pret-a-Porter (3rd Edition) гра: зірки світу моди
Перше, що припадає до очей, коли починаєш знайомитися з цією настілкою, це досить жорстка взаємодія в грі. Дії кожного із ваших суперників можуть безпосередньо вплинути на вашу позицію в грі, зруйнувати намічені плани, позбавити тих чи інших можливостей.
Ви ще тільки заснували своє модельне агентство. Щоб потрапити на вершину цього світу неонових напівтонів, ви напевне будете:
- переманювати знаменитих дизайнерів;
- створювати та викуповувати елітні майстерні;
- займатися розробкою нових оригінальних лінійок одежі, або ж цупити їх у конкурентів;
- просувати свій бренд за допомогою всіх чесних і нечесних засобів.
Ігровий процес Pret-a-Porter (3rd Edition)
Гра складається з 12 раундів. Кожний раунд – це цілий місяць ігрового часу. Пул карт, що формується на ігровому полі кожного раунду, дає учасникам змогу обирати доступних моделей, покази, дизайнерів, приміщення. Кожна карта – це можливість. Залежно від її різновиду, гравець може розраховувати на миттєвий ефект або на отримання значно більшої вигоди в майбутньому.
Кожні три раунди (раз на квартал) відбуваються модні покази. Саме на них гравці матимуть змогу прославитися найбільше та конвертувати це в заповітні ПБ.
Гуру у модному світі
Як і в більшості економічних ігор, переможцем стає той, хто спромігся накопичити найбільшу кількість переможних балів.
Кожного кварталу ви матимете змогу помірятися силами в найрізноманітніших номінаціях. Зберіть найбільший пул престижних винагород, і модний п’єдестал належатиме вам.