Кількість
|
Вартість
|
||
|
НЕ ХВАТІЛОМ ЄДИНИМ
Економічна стратегія з механікою драфту кубиків, розроблена відомим чеським гейм-дизайнером Володимиром Сухі, автором «Last Will» та «Underwater Cities». Настільна гра «Pulsar 2849» побачила світ у 2017 році. У 2017-18 роках гра ставала номінантом конкурсів «Cardboard Republic Laurel», «Meeples' Choice» та «Goblin Magnifico».
Гра зібрала безліч позитивних відгуків та високих оцінок на сайті «BoardGameGeek». «Пульсар 2849» - міцне євро, яке на думку Гікача, нічим не поступається таким хітам, як «Замки Бургундії», «Гранд-готель "Австрія"» і «Санта Марія».
ВЕРХИ НА ЗІРЦІ
Дії гри відбуваються у 2849 році. Космічні кораблі щосили бороздять простори всесвіту. Навколо нейтронних зірок-пульсарів будуються гіродинамічні генератори, що обертаються. Тепер не бракує енергії. Енергія виробляється надміру й одразу передається на станції і планети в найвіддаленіших куточках галактики.
Людство переживає справжній енергетичний бум. Гравцям пропонується перенестися в цей золотий час і, очоливши конкуруючі корпорації, зайнятися приборканням жеребців-пульсарів на безмежному космічному ранчо.
ВИБІР КУБІКІВ
Гра триває вісім раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз - вибору кубиків, дій та виробництва. У фазу вибору кубиків всі срібні кубики кидаються і розподіляються по комірках згідно з результатами, що випали. Маркер медіани встановлюється навпроти центрального кубика, а потім він зсувається в той бік, де більше кубиків.
Далі гравці обирають по два кубики. Коли гравець бере кубик, він рухає свій маркер ініціативи або інженерний маркер за відповідним треком рівно на стільки поділок ліворуч/праворуч, на скільки вибраний кубик віддалений від медіани.
ФАЗА ДІЙ
Вибрані кубики використовуються для виконання дій - купівлі модифікаторів, пересування дослідницького корабля, будівництва гіродину, будівництва енергопередавального комплексу, оформлення патенту на технології чи роботи над спецпроєктами. Для освоєння пульсара чи копіювання кубиків (за допомогою бонусного червоного кубика) не потрібно витрачати срібні кубики.
ФАЗА ВИРОБНИЦТВА
Визначається новий порядок ходу згідно положення маркерів на треку ініціативи. За лідерство на інженерному треку учасники отримують нагороди – інженерні куби та/або переможні очки. Якщо маркери знаходяться на правих поділках треків, їх власники втрачають переможні очки. Гравці також отримують переможні очки за працюючі передавачі, гіродини та зелені технології.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується після восьмого раунду. Гравці отримують переможні очки за патенти на фіолетові технології, тайли цілей, кільця на пульсарах, гіродини у розробці, станції, непотрачені інженерні куби та лідерство на треку ініціативи. Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.
ПРАВИЛА ГРИ