Кількість
|
Вартість
|
||
|
Фентезійна пригодницька гра з механікою заповнення комірок планшету різнокольоровими кубиками (щось схоже Гікач бачив в абстрактній «Саграді»). Настільна гра «Roll Player» вийшла в світ в 2016 році. У тому ж році вона стала номінантом конкурсу «Golden Geek» в категорії «Найбільш інноваційна гра» і лауреатом конкурсу каналу «The Dice Tower» в номінації «Краща гра від невеликого видавництва».
Перед вами російська локалізація. Ви можете купити англійське видання - "Roll Player".
Кубики для героя: не пресом єдиним...
У грі «Шлях героя» учасники займуться створенням і поліпшенням фентезійних персонажів. Вибираючи різнокольорові шестигранники і заповнюючи ними комірки планшетів, гравці будуть підвищувати параметри своїх героїв, розвивати навички та основні риси, купувати зброю і броню.
На початку партії гравці отримують планшети героїв різних рас. Карти класу, світогляду і передісторії викладаються на відповідних клітинах планшету. За підсумками прокачування своїх шукачів пригод гравці отримають зірки репутації. В кінці гри переможе учасник з найкращою репутацією.
Хід гри Roll Player
Ігровий раунд ділиться на чотири фази.
- фаза кидку
Перший гравець рандомно витягує з мішечка кубики за кількістю карт ініціативи, кидає їх і розміщує на картах ініціативи по зростанню значень.
- Фаза кубиків
Гравці по черзі вибирають карти ініціативи. Кубик з карти ініціативи відразу ж виставляється в крайню ліву вільну комірку однієї з характеристик на планшеті. Гравець отримує золоту монету з карти ініціативи, якщо це не карта з номером 1. Виставлення золотого кубика приносить дві монети. Якщо гравець заповнив останню комірку в ряду характеристики - він отримує одну монету.
Розмістивши кубик, гравець може виконати дію відповідної характеристики:
- Сила. Можна перевернути будь-який кубик протилежньою гранню вгору;
- Спритність. Можна поміняти місцями два будь-яких кубики;
- Витривалість. Можна збільшити або зменшити значення будь-якого кубика на одну одиницю;
- Інтелект. Можна перекинути будь-який кубик на планшеті;
- Мудрість. Можна пересунути фішку на мапі світогляду - вгору/вниз/вліво/вправо;
- Харизма. Приносить один жетон харизми
- Фаза ринку
В порядку номерів на обраних картах ініціативи гравці купують по одній карті на ринку. Гравець сплачує вартість, зазначену в кутку карти. Він витрачає монети і/або жетони харизми: кожен жетон харизми - це один золотий. Якщо гравець не бажає нічого купувати, він скидає одну карту з ринку і отримує дві монети.
Герой може мати скільки завгодно карт броні, рис і навичок. Кількість карт зброї обмежена двома символами рук. Карта риси відразу зміщує фішку на мапі світогляду в зазначеному напрямку. Карту навички можна тут же використовувати, повернувши її горизонтально - при цьому фішка на мапі світогляду знову зміщується в зазначеному напрямку.
- Фаза оновлення
Всі жетони харизми скидаються. Гравцям дозволяється повернути по одній карті навички в стан готовності (вертикально). Відкриваються нові карти ринку. На всі карти ініціативи, крім першої, викладається по одній монеті. Першим гравцем стає наступний гравець за годинниковою стрілкою.
Визначення переможця
Гра ведеться до тих пір, поки учасники не заповнять всі свої ряди характеристик. Після цього вони переходять до підрахунку очок:
- гравці порівнюють свої досягнення з цілями на картах класів. Якщо сума значень на кубиках в ряду відповідає зазначеній умові (точно дорівнює числу, перевищує його або знаходиться в допустимих межах), гравець отримує зірки репутації;
- по одній зірці репутації приносить кожен кубик, колір якого збігається з кольором класу;
- поточна комірка світогляду підвищує або знижує репутацію;
- гравці отримують додаткові зірки репутації, якщо колір і розташування кубиків на планшеті збігається зі схемою, зазначеної на карті передісторії;
- гравці сортують карти броні за типами - кольчужна, шкіряна, чарівна. Вони отримують зірки репутації за кількістю карт броні одного типу.
- карти рис також приносять зірки репутації.
Переможцем стає гравець з найбільшою кількістю зірок репутації.