Кількість
|
Вартість
|
||
|
ВІДОМА ЕКОНОМІЧНА СТРАТЕГІЯ
Прекрасна настільна гра від творців «Цолькін: Календар Майя», «Гранд-готель "Австрія"» та «Лоренцо Чудовий». У 2015-16 роках «Подорожі Марко Поло» (The Voyages of Marco Polo) визнавалися кращою грою в США, Німеччині, Нідерландах і Польщі. На даний момент гра входить в першу півсотню найпрестижнішого рейтингу на сайті BoardGameGeek.
ВІД ВЕНЕЦІЇ ДО БЕЙДЖИНА...
…і від Олександрії до Суматри, через Каракорум, Самарканд і Карачі - ви будете подорожувати по Євразії, відвідуючи великі торгові міста і виконуючи контракти. Гра переносить учасників в XIII століття, і пропонує повторити маршрути Марко Поло. Гравці зіграють роль мандрівників, які або були пов'язані з Марко Поло, або мандрували в той же час. Учасники отримають карти унікальних персонажів, які будуть давати бонуси протягом всієї гри.
КУБАРЕМ ПО ЄВРАЗІЇ
В основі гри лежить кубиковий движок: на початку кожного раунду гравці кидають пул своїх кубиків, а потім, в свій хід, розміщують їх у комірках дій. На поле є 5 типів місць, де можна виконати основні дії - отримати п'ять монет, отримати контракт, отримати від хана 1 будь-який товар і 2-х верблюдів, відправитися в подорож, відправитися на базар або розіграти дію міста. Також в свій хід гравець може використовувати додаткову дію - отримати три монети, виконати контракт, перекинути кубик, збільшити або зменшити значення кубика на 1 або взяти чорний кубик. Якщо осередок вже зайнятий чужими кубиками, гравець платить штраф. Значення кубиків визначають величину одержуваної винагороди. Коли на осередку потрібно розмістити кілька кубиків, величина винагороди визначається найменшим значенням кубика.
ПОДОРОЖІ І ФАКТОРІЇ
Щоб вирушити в подорож, гравець розміщує кубики на відповідних осередках дії. Мінімальна з значень розміщених кубиків визначає дальність подорожі. Гравець оплачує її вартість монетами, після чого переміщує свого купця по дорогах на поле. Якщо на шляхах вказані монети або верблюди, гравець змушений здійснити додаткові витрати. Подорож має закінчуватися в місті, провінції або оазисі. Коли гравець закінчує подорож в місті, він будує там свою факторію. Тепер він зможе розміщувати свої кубики на осередках цього міста.
ВИКОНАННЯ КОНТРАКТІВ
Протягом гри учасники виконують контракти, які приносять левову частку переможних очок. Щоб виконати контракт, спочатку потрібно його отримати на відповідній комірці дії. Коли гравець збере необхідні для виконання контракту ресурси, він може використовувати додаткову дію (до або після основного), і виконати контракт, отримавши зазначені на ньому нагороди. Всі виконані контракти зберігаються в зоні ящика на планшеті гравця.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Гра закінчується після п'ятого раунду. Гравці отримують переможні очки за карти цілей, за монети (10 монет = 1 очко) і за факторії в Бейджині. Гравець, який виконав більше контрактів, додатково отримує 7 переможних очок. Перемагає той, хто набрав найбільшу кількість переможних очок.
Так як гра мовонезалежна, ви можете купити польське видання гри - The Voyages of Marco Polo.
ДОПОВНЕННЯ ДО ГРИ
The Voyages of Marco Polo: Agents of Venice (англ)