Кількість
|
Вартість
|
||
|
УЧЕНІ ПРОТИ ДИНОЗАВРІВ
Асиметрична дуельна стратегія про протистояння вчених і динозаврів. На невеликому острові, загубленому в безкрайніх просторах Тихого океану, проводився експеримент з клонування динозаврів. Але все пішло не так: самці велоцираптора вдалося вирватися на свободу й відкласти яйця в джунглях. Незабаром дитинчата вилупилися, додавши головного болю вченим - тепер їм треба не тільки знешкодити дорослу особину, а й відловити потомство. Динозаври, зрозуміло, не збираються виходити із заростей з піднятими руками. Так що на острові намічається конкретна бійня - хижаки і шварценеггери відпочивають!
ШВИДКА ДУЕЛЬНА ГРА ВІД ЗІРКОВИХ РОЗРОБНИКІВ
Настільна гра «Raptor» вийшла у світ в 2015 році. Авторами гри выступили воістину зіркові гейм-дизайнери – Бруно Файдутті («Цитаделі», «Isla Dorada», «Argo») і Бруно Катала («7 чудес: Дуель», «П'ять племен», «Кіклади», «Хістріо», «Гра престолів: Десниця короля»). У 2015-16 роках гра ставала номінантом конкурсів «Golden Geek» та «International Gamers Award» у категорії «Краща дуельна гра». Як не парадоксально, «Раптор» входить в ТОП-50 кращих сімейних ігор на сайті «BoardGameGeek».
ПІДГОТОВКА ДО ПОЛЮВАННЯ
Перед початком партії гравці формують поле – джунглі або савану – і розміщують скелі, а також фігурки – раптора з п'ятьма дитинчатами та чотирьох вчених. Гікач повинен уточнити, що вчених усього десять, а значить, шість з них поки залишаються в запасі. Г/L-подібні кінцівки берега – це виходи, через які можуть втекти дитинчата динозавра. Противники отримують унікальні карткові колоди. Вони добирають в руку по три карти.
ПЕРЕМОЖНІ УМОВИ
Учасники зіграють енну кількість раундів, поки хтось не здобуде перемогу. Для кожної сторони передбачені свої переможні умови. Вчені повинні зловити трьох приспаних дитинчат або приспати маму-рапторшу, всадивши в неї п'ять ампул зі снодійним. Динозаври виграють, коли троє дитинчат залишають поле або ж усі вчені гинуть.
ХІД ГРИ
Противники вибирають по одній карті й одночасно відкривають їх. Якщо на картах однакові числа, вони скидаються без ефекту. В інших випадках гравець, який розіграв карту з меншим значенням, отримує право скористатися ефектом своєї карти. Його опонент отримує можливість виконати стільки дій, яка різниця між значеннями обох карт. Потім гравці добирають по одній карті та починають новий раунд.
ДІЇ ДИНОЗАВРІВ
Граючий за динозаврів може витратити очки дій на пересування дитинчат на сусідні кола або раптора - до кінця прямої лінії. Отримані поранення віднімають очки дій. За одне очко раптор може вбити вченого по сусідству, розбудити приспаного дитинчати чи загасити вогонь. Карти дозволяють пересунути дитинчат ближче до матері, заховати самку від учених до кінця їх ходу, налякати і звалити вченого з ніг або позбутися від жетонів сну.
ДІЇ ВЧЕНИХ
Учені витрачають очки дій на те, щоб піднятися з ніг, переміститися на сусіднє коло, приспати дитинча по сусідству, зловити приспаного дитинчати або вистрілити в раптора по прямій. На лінії видимості не повинно бути скель і колег ученого. Після успішного влучання раптор отримує жетон сну. Ефекти карт дозволяють приспати дитинчат, розмістити нових учених на полі, перемістити вченого до кінця прямої лінії або викласти жетони вогню.
ГЕЙМПЛЕЙ