У високій вежі алхімік спішно створює магічні еліксири з потойбічних рідин. У священному гаю друїдка квапливо розмелює трави для магічного ритуалу. А у похмурих катакомбах некромантка намагається скоріше оживити кістяного дракона... Треба встигнути підготуватися. Адже кожен бажає бути у всеозброєнні, коли почнеться велика магічна битва.

У процесі партії маги будуть збирати золото й есенції життя, смерті, запалу та спокою, створювати унікальні артефакти, закликати за допомогою них драконів, захоплювати стародавні монументи й місця сили. Гра йде на переможні очки. Наприкінці переможе той, хто набере їх найбільше.

 

«Res Arcana» – нескладна і нетривала карткова стратегія, яка використовує механіки побудови двигуна. На думку Гікача, гра сподобається і новачкам, і досвідченим гравцям.

«Рес Аркана» може похвалитися захопливим ігроладом, стильним оформленням, оригінальними фішками та чудовим пластиковим органайзером зі зручним знімним лотком для есенцій.

 

Острів Котів

ЯК ГРАТИ

Приготування до гри

Покладіть на центр стола 5 місць сили. Навмання вибирайте, яку сторону кожного місця сили використати.

Перетасуйте карти монументів. Викладіть 2 з них горілиць, а решту покладіть поруч закритою колодою. 

На початку партії гравцям видається по 2 випадкові карти магів з унікальними здібностями: одну карту треба залишити собі, а другу скинути (вона не бере участі у грі).

Далі учасники отримують по 8 карт артефактів, замішують їх в особисті колоди та добирають по 3 карти на руку. Досвідчені гравці можуть подрафтити карти артефактів, вибираючи по 1 карті та передаючи позосталі карти по колу.

Починаючи з останнього гравця, учасники вибирають по 1 магічному предмету проти годинникової стрілки. Гравці беруть по 1 золоту й по 1 есенції кожного типу.

 

Перебіг гри

Партія складається з раундів. Кожен раунд ділиться на такі фази:

ФАЗА 1. Збирання есенцій

Гравці збирають есенції з карт, на яких вказаний символ збирання есенцій.

ФАЗА 2. Виконання дій

Гравці по черзі виконують по 1 дії, поки всі не спасують.

Можливі дії:

  • Зіграти артефакт з руки. Оплатити вартість артефакту есенціями й покласти карту перед собою.
  • Захопити монумент або місце сили. Купити карту монумента або місця сили з ряду, витративши необхідні есенції, й покласти цю карту перед собою.
  • Скинути 1 карту та взяти 1 золото або 2 будь-які есенції.
  • Активувати карту, щоб використати її силу. Гравець повертає готову (неповернуту) карту артефакту, мага, магічного предмета, монумента або місця сили - оплачує вартість активації вибраної сили і застосовує її ефект. Карти з реакцією можна активувати в чужий хід.
  • Спасувати. Перший, хто спасував, бере жетон першого гравця. Коли гравець пасує, він міняє свою карту магічного предмета на іншу карту магічного предмета з ряду. Потім він добирає одну карту артефакту зі своєї колоди.

ФАЗА 3. Перевірка умови перемоги

Учасники додають переможні очки на картах артефактів, монументів і місць сили у своїх ігрових зонах. Жетон першого гравця також дає 1 очко. Якщо якийсь гравець набирає щонайменше 10 очок, гра відразу ж закінчується. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок. У разі нічиєї перемагає той, у кого більше есенцій (золото = 2 есенції).

Якщо ніхто не набрав 10 очок, гравці повертають використані (повернуті) карти у позицію готовності (вертикальне положення). Починається новий раунд.

 

Огляд гри від BEAVER GAMES (українською мовою)

Огляд гри від «Свідків Кубика» (українською мовою)

КЛАЦАЙ, ЩОБ ПОБАЧИТИ ЩЕ БІЛЬШЕ ВІДЕООГЛЯДІВ

Огляд гри від "Ром и Кости" (російською мовою)

Враження від гри I am GEEK now (російською мовою)

Огляд гри від Board Game Community (російською мовою)

Огляд гри від The Dice Tower (англійською мовою)

Огляд гри від Watch It Played (англійською мовою)