Кількість
|
Вартість
|
||
|
Класичний Ризик отримав нове дихання завдяки новомодній механіці Legacy (Спадщина). Тепер кожна зіграна партія буде впливати на наступні.
Risk - родоначальник механіки Legacy
За своєю суттю, гра, особливо на перший погляд, багато в чому схожа на звичайний Ризик з невеликими змінами.
Гравці контролюють країни або регіони на карті світу, і за допомогою простого бою (коли гравці кидають кубики, щоб визначити, хто втрачає юніти в кожному бою), вони намагаються усунути всіх противників з ігрового поля або контролювати певну кількість «червоних зірок» інакше відомих як переможні очки (ПО).
Відмінність полягає в тому, що «Ризик Спадщина» змінюється з часом в залежності від результатів кожної гри і різних рішень, зроблених гравцями.
Спадщина кожної зіграної партії
У кожній грі гравці вибирають одну з п'яти фракцій; У кожній фракції є свої унікальний фігурки і, що більш важливо, свої правила. На початку першої гри кожна з цих фракцій отримує можливість порушити одне другорядне правило, наприклад, можливість переміщати війська в будь-який час протягом вашого ходу, а не тільки в кінці.
Унікальність полягає в тому, що гравці повинні вибрати одну з двох здібностей своєї фракції, прикріпити наліпку цієї здатності до своєї картки фракції, а потім знищити карту, на якій вказано альтернативне правило. І знищити значить: «Якщо карту ЗНИЩЕНО, вона видаляється з гри назавжди. Розірвіть її. Киньте в сміттєву корзину».
Ця ключова концепція пронизує всю гру. Деякі речі, які ви робите в грі, будуть впливати на неї тимчасово, а інші - постійно. Ці зміни можуть включати в себе збільшення ресурсів країни, додавання бонусів або штрафів до кидків кубиків або додавання постійних бонусів континентальних військ, які можуть вплинути на всіх гравців.
Змінюється все, навіть правила
Сама книга правил також призначена для зміни по ходу продовження гри з блоками порожнього простору на сторінках, щоб можна було додавати або змінювати правила. Цілі розділи правил вступлять в силу тільки в процесі гри.
Ігрова коробка містить різні запечатані пакети і відсіки, в кожному з яких є письмова умова відкриття. Вони містять доповнення до правил, додаткові можливості фракцій і інші речі, які не повинні обговорюватися тут через спойлери.
Переможець кожної з перших 15 ігор отримує «головний бонус», наприклад, заснування великого міста, видалення з поля постійного модифікатора, знищення карти країни або континента, який дасть цьому гравцю бонусний загін в майбутніх іграх.
Гравці, які не виграли, можуть вносити незначні зміни в світ гри, такі як заснування невеликого міста або додавання ресурсів в країну.
Зміни безперервні
Слід зазначити, що хоча карти рвуться протягом гри, запечатані пакети містять так багато карт, що від гри не убуде.
І це не «одноразова» гра, а просто унікальна. Гра може продовжувати змінюватися і після 15 партій основної кампанії, і навіть коли вона, нарешті, перестає змінюватися, у вас все ще буде копія гри Risk, яка є повністю унікальною і грається навіть краще, ніж будь-яка інша версія Risk.