Кількість
|
Вартість
|
||
|
АТМОСФЕРНИЙ ЄВРО-КООПЕРАТИВ
Видатна кооперативна гра, створена знаменитим польським гейм-дизайнером Ігнацієм Тшевічеком, автором «51-го штату», «Поселенців», «Детектива» та «Перших марсіан». З усіх хітів Тшевічека саме «Робінзон Крузо» є головним діамантом в його короні: безсумнівно, це виплеканий і довговиношуваний проект, що вилився в грандіозний сплав сучасних механік, які відносяться до різних шкіл гейм-дизайну.
У цьому дивовижному кооперативі ланцюжки випадкових подій часто стають закономірністю, кидки кубиків відмінно поєднуються з типовим для євро розміщенням робочих, а планування і математичний розрахунок нерозривно пов'язані з відіграванням ролі під наративний бекграунд. Гікача важко здивувати наявністю атмосфери, але завдяки даній грі він ніби насправді перенісся на таємничий острів, де фібрами своєї душі відчув самотність, безвихідь і все те, що повинен був відчувати нещасний Робінзон Крузо.
ДРУГЕ ВИДАННЯ ІГРИ
Настільна гра «Robinson Crusoe: Adventure on Cursed Island» вийшла в світ в 2012 році. У 2013 році вона стала номінантом і переможцем конкурсів «Swiss Gamers Award», «International Gamers Award», «Gra Roku» і «Golden Geek» в категоріях «Найкраща тематична гра», «Найкраще оформлення» та «Найбільш інноваційна гра». На сьогодні гра входить в ТОП-50 найкращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek» і займає 15-е місце в окремому рейтингу тематичних ігор.
Друге російськомовне видання гри «Робінзон Крузо: Пригоди на таємничому острові» відповідає четвертому англійському виданню. Дана редакція зазнала понад 450 виправлень, у ній усунуті всі недоліки першого видання, істотно відредаговані правила, а також для більшої ясності змінений текст на багатьох картах. У гру доданий сьомий сценарій, картки персонажів стали товщі, а дерев'яні фішки ресурсів придбали більш правдоподібний вигляд.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Перед початком партії гравці вибирають один з семи сценаріїв і отримують персонажів з унікальними здібностями. На аркуші сценарію є вся необхідна інформація про цілі, особливі правила, винятки і т.д. У кожного персонажа є чотири вміння, які можна активувати жетонами рішучості. Щоб перемогти в грі, учасники повинні досягти цілей сценарію, пов'язаних з винаходом предметів або дослідженням деяких локацій.
Ігровий раунд підрозділяється на шість фаз - подій, морального духу, видобування, дій, погоди і ночі. У фазу подій гравці відкривають верхню карту з відповідної колоди і розігрують її ефект. У фазу морального духу гравці отримують або втрачають жетони рішучості в залежності від положення маркера на шкалі. У фазу видобування локація з табором приносить ресурси. У фазу дій гравці виконують дії. У фазу погоди гравці кидають кубики погоди - дощу, зими і голодних звірів (нічого доброго вони не віщують). Вночі гравці харчуються і при бажанні переносять табір в сусідню локацію.
ФАЗА ДІЙ
У цю фазу гравці виставляють на поле по дві свої фішки (плюс можливі нейтральні). Для виконання дій потрібне використання однієї або двох фішок. Якщо виставити дві фішки на збір ресурсів, дослідження або будівництво, гравцеві не доведеться кидати кубики, так як дія буде відразу вважатися успішною. Дії виконуються в фіксованому порядку - усунення загрози, полювання, будівництво, збір ресурсів, дослідження, облаштування табору, відпочинок.
При усуненні загрози гравці отримують нагороду, а також позбавляються від негативного ефекту загрози. Щоб пополювати, гравець повинен виставити дві фішки. Він відкриває верхню карту звіра і бореться з ним. У бою сила звіра порівнюється з рівнем зброї. Гравець може добути їжу і шкуру, але при цьому отримати рани. Після бою карти звірів знижують рівень зброї. Розмістивши фішки в зонах будівництва, гравці можуть підвищити рівень зброї, винайти предмет або зайнятися спорудженням укриття, даху та частоколу. Для будівництва потрібні дерево, шкіра і деякі предмети.
Збір ресурсів за замовчуванням відбувається на сусідніх з табором локаціях. Для збільшення відстані потрібно витратити по одній додатковій фішці за кожен гекс. Дія дослідження дозволяє відкрити нові локації по сусідству з дослідженими локаціями. Ділянки, що примикають до табору, відкриваються мінімум однією фішкою дії, для дослідження більш віддалених ділянок будуть потрібні додаткові фішки. Нові локації сприяють винаходу деяких предметів і поповненню колоди полювання. Ще вони можуть принести жетони знахідок і привести до активації тотемних ефектів сценарію.
Якщо на будівництво, дослідження і збір ресурсів виставлена тільки одна фішка, її власник кидає три кубика. Символ «У» вважається успіхом, в іншому випадку гравця очікує провал і два жетона рішучості в знак компенсації. Два інших кубика відповідають за нанесення ран і отримання карт пригод. Гравець розігрує ефект отриманої карти пригоди. Здобуті ресурси і жетони знахідок розміщуються в комірці очікування. Вони стають доступними лише в кінці фази дій.
ПЕРЕМОГА І ПОРАЗКА
Учасники виграють, якщо вони досягли мети сценарію. Поразка зараховується в трьох випадках: якщо гравці не впоралися із завданням за відведену кількість раундів, якщо хоча б один персонаж помирає від ран або локація з табором стає недоступною.