Кількість
|
Вартість
|
||
|
Прекрасне сімейне євро про шиття суконь і створення палацових інтер'єрів в епоху рококо. Настільна гра «Rococo» вийшла в 2013 році. Її авторами виступили Штефан Мальц і його син Луїс, а також Маттіас Крамер, творець таких ігор, як «Glen More» і «Kraftwagen».
У 2013-14 роках Рококо гра ставала номінантом конкурсів «Meeples 'Choice», «Spiel des Jahres», фіналістом «The Golden Elephant Award» і «Lys Passioné». Гра отримала хороші оцінки і відгуки на сайті «BoardGameGeek».
Делюксове видання Rococo: Deluxe Edition
«Rococo: Deluxe Edition» 2020 року – делюксовое перевидання «Рококо» від компанії «Eagle-Gryphon Games». Воно може похвалитися ще більш стильним і вишуканим оформленням, допрацьованим геймплеєм і компонентами преміальної якості.
Металева фішка першого гравця у вигляді золотого наперстка, полірезинові мініатюри мережив і котушок з голками та нитками, дерев'яні фішки престижу і торгових марок з позолоченими візерунками, вельветові мішечки для жетонів одягу і ресурсів і перфороване двостороннє поле палацу з треками, залами і місцями для декорацій.
Делюксове видання вже містить доповнення «Скринька з коштовностями» («Jewelry Box»), «Святкові сукні» («The Festivity Dresses»), промо «Модні сукні» («Fancy Dresses») і соло-режим «Мадам Дю Баррі» («Madame du Barry»).
Гікач хотів би відзначити, що над оформленням даного видання працював топовий художник Ян О'Тул, який проілюстрував такі ігри, як «The Gallerist», «Lisboa», «Vinhos», «On Mars», «Escape Plan», «Black Angel», «Nemo's War», «The Reckoners» і т.д.
Rococo гра: дизайнери-модельєри епохи рококо
Ласкаво просимо в епоху рококо, у часи правління Людовика XV! Витончене мистецтво та висока мода перестали бути долею обраних королівської крові, наближених і придворних та поширилися за межі Версаля – по паризьких салонах і шляхетних домах. Тепер скрізь проводять бали, на яких багатії й вельможі прагнуть перевершити один одного розкішними вбраннями.
Настала золота доба для дизайнерів-модельєрів. Швейні майстерні працюють на повну котушку. Кутюр'є потрібні як ніколи. Бали влаштовуються ледь не щодня, і запрошеним постійно потрібні нові сукні та камзоли. Ще й господарі вряди-годи просять допомогти з оформленням декорацій або організацією феєрверків. Тому до роботи! Бо наступний бал ось-ось і вже!
Ігровий процес
На початку партії учасники отримують особисті планшети, по 5 стартових карт працівників і фішки власності своїх кольорів.
Гра триває 7 раундів. Раунд складається з чотирьох фаз:
- Готування (пропускається в першому раунді)
Учасник, який отримав карту прихильності королеви в попередньому раунді, стає першим гравцем. Якщо карту прихильності королеви не взяв ніхто, перший гравець не змінюється.
На ігрове поле викладають нові карти працівників (старі скидають). Порожні клітини складу заповнюють новими жетонами матеріалів, а порожні клітини майстерні - випадковими жетонами суконь з мішечка.
- Вибір карт
Кожен гравець бере всі карти працівників з особистої колоди і вибирає 3 карти для поточного раунду. Якщо в колоді залишилося менше 3 карт, в руку беруться всі наявні карти, а в нову колоду додаються карти зі скиду. Якщо не вистачає карт працівників, їх вибирають зі щойно сформованої колоди.
- Дії
Учасники ходять по черзі, починаючи з першого гравця, поки не розіграють всі карти з рук. Активний гравець грає одну карту. Карта дозволяє виконати одну основну дію і скористатися бонусом працівника, якщо він є.
Майстер може виконати будь-яку з шести дій, підмайстер - будь-яку дію, крім найму нових працівників, а учень може отримати матеріали, відправитися працювати на королівський двір або зайнятися оформленням декорацій.
Можливі дії:
- Отримати прихильність королеви. Якщо карту прихильності королеви ніхто не забрав, можна взяти її і отримати 5 монет. Дана карта дозволяє стати першим гравцем у наступному раунді.
- Отримати матеріали. Витративши монети, можна купити жетон матеріалу на складі. Жетон матеріалу або кладеться перед гравцем (зображені у верхній частині рулони шовку можна використовувати пізніше), або відразу скидається, а гравець отримує зазначені в нижній частині пряжу та/або мережива.
- Зробити плаття. Гравець майструє одну з суконь в майстерні, витрачаючи зазначені монети, рулони шовку, пряжу та/або мережива. Пошивши плаття, гравець бере собі жетон сукні і або відразу продає його за монети, або здає в оренду одному з гостей і отримує нагороду (монети, пряжа, мережива, жетон матеріалу).
- Найняти працівника. Гравець купує за монети нову карту працівника та бере її в руку. Найнятого працівника можна використовувати в поточному раунді.
- Відіслати працівника на королівський двір. Карта такого працівника прибирається з гри, гравець отримує певну кількість монет.
- Фінансування декорацій. Заплативши монети, гравець розміщує фішку власності на вільному місці для декорації - статуї, фонтан, феєрверк, музиканти.
- Прибуток
Гравці отримують по 5 монет. Можна отримати додаткові монети, якщо гравець вклався в фонтан.
Кінець гри
Гра закінчується після 7-го раунду. Гравці переходять до підрахунку очок:
- кожні 10 монет - це одне очко;
- гравці отримують очки за деякі карти своїх працівників з червоною короною;
- власник карти прихильності королеви отримує 3 очки;
- гравці отримують очки за найбільшу кількість орендованих гостям суконь в кожному з п'яти залів;
- гравці отримують очки за найбільшу кількість своїх фішок власності в області декорації Феєрверк;
- фішки власності переміщаються з суконь на гостях в королівському залі - на терасу, звідки можна подивитися феєрверк;
- фішки власності в області декорації Статуї приносять по одному очку за кожен комплект з чотирьох власних суконь різних кольорів;
- гравці отримують очки престижу за всі фішки власності на сукнях, в областях декорацій, а також бонус за всі зали.
Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.