Кількість
|
Вартість
|
||
|
ТРОЄ В ЧОВНІ, НЕ РАХУЮЧИ БУРЛАКИ
Військово-пригодницька стратегія про розбірки казкових звірят у фентезійних лісових землях. Настільна гра «Root» - видатне явище в сучасному гейм-дизайні. Учасникам пропонуються не просто асиметричні фракції, а й унікальні ігрові механіки для кожної з них.
Фактично це чотири гри в одній. Одна фракція буде грати в євро-стратегію, інша - в стелс-варгейм з політичними переворотами, а третя - займатися контролем територій і програмуванням дій. Є й четверта фракція, представлена одиноким бурлакою. Гра за бурлаку нагадує рольові ігри - герой бродить по полю, збирає предмети (= качається) і виконує різні квести.
Перед вами російське видання. Ви можете купити українське або англійське видання.
ІННОВАЦІЙНА ГРА ВІД АВТОРА ДИПЛОМАТИЧНИХ ВАРГЕЙМІВ
Настільна гра «Root» була випущена в 2018 році видавництвом «Leder Games», що вже подарували світу подібну асиметричну стратегію «Vast: The Crystal Caverns». Автором «Root» виступив геніальний Коул Верль, творець дипломатичних варгеймів «John Company» і «Pax Pamir».
У 2018-20 роках гра «Рут. Гра про боротьбу за владу і справедливість у лісі» ставала номінантом конкурсів «As d'Or», «Origins Awards» та переможцем «Cardboard Republic Laurel», «Goblin Magnifico», «International Gamers Award», «Jogo do Ano», «UK Games Expo» та «Golden Geek» в категоріях «Краща гра року», «Краща тематична гра», «Краще оформлення» і «Найбільш інноваційна гра».
На даний момент гра входить до «ТОП-40» кращих ігор усіх часів, ТОП-30 кращих стратегій і до ТОП-20 кращих варгеймів на сайті «BoardGameGeek». І Гікач не сумнівається, що з часом гра підніметься ще вище.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Перед початком партії учасники вирішують, на якій стороні поля (осінній або зимовий ліс) вони будуть грати. Вони вибирають фракції, отримують компоненти свого кольору і проводять початкову розстановку. Гравці ходять по черзі, послідовно відіграючи три фази - ранку, дня і вечора. Гра триває до тих пір, поки одна з фракцій не досягне переможної умови.
МАРКІЗА ДЕ КОТЕ
Маркіза де Коте - діюча правителька лісу. Коти стартують з хорошою форою, так як на початку партії у них є майстерня, пилорама і казарма, а також воїни майже на всіх лісових прогалинах. Вранці пилорами приносять дерево.
Днем можна виробляти товари в майстернях. Коти виконують свої законні три дії і по одній додатковій дії за скинуті пташині карти. Вони можуть переміститися, побудувати будинок, найняти нових юнітів в казармах, напилити ще дерева на пилорамі або почати бій. Увечері коти добирають карти.
КРИЛАТА ДИНАСТІЯ
Птахи - колишні господарі лісу, які мають намір повернути владу в свої кігті. Вранці птиці планують укази, додаючи одну пташину карту або одну-дві непташині карти в певні слоти. День для птахів ділиться на дві фази - до полудня та після. До полудня можна перемістити карти в слоти інших указів, а також покрафтити карти.
Після полудня птиці розігрують заплановані карти указів - і наймають пташиних воїнів, пересувають їх, починають бій або будують гнізда. Увечері птиці отримують переможні очки за кількістю гнізд. Неприємною особливістю фракції є смута, яка настає в разі невиконання або перевиконання дій в одному указі. Під час смути птиці скидають карти указів і змінюють лідерів.
ЛІСОВИЙ СОЮЗ
Фракція різношерстих повстанців, які готують лісову революцію. Ці зелені миші отримують додаткові переможні очки за жетони підтримки. Вранці революціонери влаштовують заколоти, вибиваючи з прогалин супротивників і виставляючи на них своїх воїнів. Після цього вони займаються агітацією і викладають жетони підтримки на нейтральних прогалинах.
Днем миші збільшують число карт прихильників, додають воїнів в штаби і крафтять карти з руки. Увечері революціонери пересуваються, починають битви і розміщують нові жетони підтримки на контрольованих прогалинах.
БУРЛАКА
Бурлака єнот - герой-одинак, який займається своїми справами. Бурлака отримує переможні очки за виконання квестів, за поліпшенням відносин з іншими фракціями, за передачу карт союзникам і за знищення ворожих воїнів. Бурлака виконує дії, використовуючи (перевертаючи) предмети.
Вранці Бурлака оновлює до трьох використаних предметів. Кожен чай дозволяє оновити ще два предмети. Потім єнот отримує можливість безкоштовного переміщення. Днем Бурлака переміщається (черевик), починає битви (меч), здійснює нальоти (арбалет), шукає жетони предметів в руїнах (факел), лагодить зламані предмети або виробляє нові (молот). При отриманні шкоди Бурлака повинен зламати один предмет.
Щоб поліпшити відносини і отримати предмет від іншого гравця, Бурлака передає йому карту масті, що збігається з мастю поточної прогалини. Єнот може виконати квест, що співпадає з мастю поточної прогалини, використавши зазначені на карті предмети. Увечері Бурлака може полагодити зламані предмети в гущавині.
ПЕРЕМОЖНІ УМОВИ
Для перемоги в грі необхідно набрати 40 очок. Очки даються за виробництво предметів і за знищення будівель і жетонів супротивників. Крім того, у кожній фракції є свої способи отримання переможних очок, про які Гікач розповів вище. Також в колоді є чотири карти хаотичної, коаліційної, економічної та військової перемоги. Активувавши одну з даних карт, гравець прибирає свій маркер з треку переможних очок і змінює переможні умови для своєї фракції.