Кількість
|
Вартість
|
||
|
Доповнення для асиметричної пригодницької стратегії в казковому сетингу Root. Включає нові фігурки наймитів для збільшення варіативності тактик, та інші елементи для ігрового процесу та оновленого підрахунку ПО: жетони, кубик та карти.
Наймити-мародери
Додаючи наймитів, гравці збільшують кількість підконтрольних міплів, що дозволяє значно розширити стратегію та підвищити напруження між суперниками завдяки новим унікальним властивостям.
Перший гравець, який досягне на треку 4,8 і 12 очків, отримає наймита в кінці свого ходу. Щоразу, отримуючи наймита, киньте кубик. Кількість отриманих маркерів контролю дорівнюватиме значенню на кубику. В кінці раунду наймити під контролем гравця втрачають по одному жетону контролю, а при повній їх втраті, переходять під контроль іншого гравця.
Три нових види міплів мають свої особливі здібності:
- мандрівний оркестр і акробати влаштовують шоу,
- охоронці притулку і борсуки захищають,
- вогненосці і щури-спустошувачі викликають вогонь та виконують спеціальні накази.
В комплекті зручна коробочка для зберігання всіх найманців з гри Root.