Кількість
|
Вартість
|
||
|
ТРЕТЯ РЕДАКЦІЯ ВІДОМОЇ ГРИ
Перероблена третя редакція однієї з найпопулярніших фентезійних пригодницьких ігор. Гравці знову перенесуться в дивовижний Террінот (відомий по іграх Descent, Runewars, Rune Age та BattleLore), де, звичайно ж, зіткнуться з місцевим злом. Населений магами і воїнами, орками і ельфами, цей світ таїть безліч небезпек. Гравцям належить зрозуміти природу чорної магії, що виходить із-за рівнин Ру і дихання стародавнього зла з глибин печер. Вони поборються з безсмертним зрадником, що мешкає у Чертозі туманів, і зі страшними тварюками з пусток, злісним драконом і ордами мерців.
СЦЕНАРІЇ ТА ГЕРОЇ
На початку гри учасники виберуть один з двох базових сценаріїв - або протистояння з драконівським бароном, або запобігання навали зомбі. Сценарії визначатимуть загальний малюнок гри. Далі гравці виберуть персонажів, за яких гратимуть. Це відомі по сетингу Террінот легендарні герої - Лісса, майстер Торн, Лорел, Корбін, старий Мок і лорд Хоторн. Гравці будуть подорожувати по горах і річках, лісах і долинах, відвідувати села і міста, застави і святилища. Глобальна мета - виконання сценарію, наприклад, в «Піднесенні Маргата» переможе гравець, який назбирає достатню кількість жетонів знань, щоб послабити барона, однак, якщо дракон раніше знищить місто Тамалір, програють усі учасники.
ПЕРЕСУВАННЯ, ТОРГІВЛЯ ТА ПРИГОДИ
У свій хід гравці витрачають три дії на пересування, торгівлю в містах, пригоди, відпочинок або тренування. Герої переміщаються по гексообразним ділянкам карти за допомогою кидків спеціальних кубиків, межі яких визначають доступні типи місцевості. Для пересування по дорозі використовується будь-який кубик. У місті можна зробити придбання, отримавши карту зброї, одягу або спорядження. Разом з картою часто йде бойовий жетон. Коли гравець досягає місця з жетоном пригоди, він може зайнятися авантюрою, витративши два очки дії. Пригоди діляться на три типи - бій, дослідження і зустріч. Виконавши вказане на карті завдання - убивши противника, розвідавши місцевість або пройшовши тест - гравець отримує трофеї, які можна витратити на розучування нових умінь. Бої з монстрами представляють собою гру в грі. Гравець кидає бойові жетони, після чого використовує зображені на них символи для атаки, захисту, посилення або перевертання жетона потрібною стороною.
АТМОСФЕРНА ГРА ДЛЯ ЛЮБИТЕЛІВ ФЕНТЕЗІ
«Рунний край» - атмосферна гра з запаморочливими сюжетними поворотами. Інноваційна механіка бою, цікавий процес пересування і захоплюючі карти пригод, що визначають ланцюжок подій для кожного героя. У гравців завжди є вибір, чим зайнятися - побитися, побродити або випробувати вдачу, пройшовши перевірку навички. Повна свобода дій, неймовірна варіативність за рахунок локальних пригод і змагальність в рамках глобального сюжету. Завдяки величезній кількості карт кожна наступна партія буде не схожою на попередню, а нові сюжети з доповнень забезпечать ще більшу реіграбельность. Гра сподобається всім любителям рольових пригодницьких ігор і всім шанувальникам фентезі.