Кількість
|
Вартість
|
||
|
Розважальна карткова гра для великої компанії. «Салон пана Фарта» - настільна гра від вітчизняного виробника. Ця настілка може похвалитися простими правилами й азартним геймплеєм. На думку Гікача, вона підійде як для гри в сімейному колі, так і з друзями або колегами по роботі.
Салон пана Фарта Гра на ставки
Один гравець стає Магістром, ведучим гри. Інші учасники отримують карти персонажів і фішки для ставок. Партія складається з раундів, у кожному з яких Магістр викладає карти взакриту, а гравці по черзі роблять ставки на те, що зображено на даних картах.
Ігровий процес
- Магістр викладає карти сорочкою догори у відповідну зону на полі.
- Гравці роблять ставки в секторах «Кількість елементів», «Колір», «Символ», викладаючи жетони в зелених квадратах («За») або в червоних («Проти»). Також можна ставити на те, чи зіграє ставка іншого гравця. По периметру поля розташовані шість секторів гравців з зеленими та червоними квадратами. Однакові ставки робити заборонено.
- Магістр відкриває карти.
- Гравці підводять підсумки. Ставка проходить, якщо зіграла хоча б одна ставка в секторах «Кількість», «Колір» або «Символ».
Магістр скидає карти. Починається новий раунд.
Режими гри
Турнір. Партія складається з турів. Кожен тур триває 5 раундів. Гравці роблять ставки усіма своїми фішками. За підсумками ставок гравці втрачають фішки, які не зіграли. У турі перемагає той, у кого залишилося більше фішок. Може бути як кілька переможців (при рівній кількості фішок), так і не бути їх зовсім (ні у кого не залишилося фішок). Переможець туру отримує одну монету. Переможцем турніру стає гравець з трьома монетами.
Великий турнір. При великій кількості учасників (10+ людей). На одну і ту ж клітинку може ставити кілька гравців. За підсумками раунду з гри вибувають ті, чиї ставки не зіграли. Останній гравець, що залишився, стає переможцем.
Капітал. Учасники отримують фішки, монети та жетони сили. У кожному раунді Магістр викладає дві карти. Гравці роблять ставки, підкріплюючи їх монетами. Якщо ставка зіграла, гравець отримує вдвічі більше монет. Якщо не зіграла - гравець втрачає монети. Майже як в казино. Фішку можна продати за 10 монет. Гравець з однією фішкою, що залишився без монет - вибуває. Перемагає гравець, який заробив 100 монет.
Властивості жетонів сили
В одному раунді може бути розіграний лише один жетон сили.
- Змінити ставку. Дозволяє змінити ставку суперника.
- Дві ставки. Можна зробити дві ставки на один з секторів.
- Остання карта. Можна замінити відкриту Магістром карту на верхню карту з колоди.
- Вимкнути поле. Після відкриття карт не враховується один з секторів.
- Комунізм. Після відкриття карт сумарний виграш розподіляється порівну між усіма гравцями.
- На два. Виграш кожного гравця подвоюється.