90 грн
|
|
90 грн
|
платежі
по 30 грн
платежі
по 45 грн
Видавець | Geekach |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 120+ хвилин |
Гравців | 2+ |
Вік | 12+ |
Основний розділ | Рольові ігри |
Додатковий | Настільні ігри, Рольові ігри, Шалені світи |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
буклет, 12 сторінок формату 160х242 мм 4 листи з додатковими матеріалами |
Артикул моделі | GKRP0001 |
Ласкаво просимо до Дикого Заходу, що працює на системі правил «Шалені світи» (Savage Worlds)! У цьому «пробному забігу» ви знайдете все необхідне, щоб зіграти в пригоду «Кров на кряжі».
Кожен персонаж або істота має п’ять характеристик (витримка, воля, кмітливість, міць, спритність), а також певну кількість навичок. Часто персонажі мають схожі навички, особливо попервах. Але згодом проявляється певна спеціалізація, коли персонаж здобуває різні переваги.
«Шалені світи» використовують унікальну систему ініціативи для боїв, щоб усе відбувалося швидко, шалено та шалапутно. «Savage Worlds Test Drive» включає все, що потрібно для гри, включно з попередньо згенерованими «архетипами» персонажів, картками сили та правилами бою.
Правилами організована в одну систему «сил» уся можлива «магія»:
У кожній грі сили діють однаково, але практичне застосування чи обмеження роблять їх нескінченно різноманітними. Тобто можна створювати чарівників, божевільних учених, супергероїв чи навіть істот, маючи один простий набір сил.
За свій хід персонажі можуть виконати до трьох дій. Кожна додаткова дія після першої накладає штраф −2 на всі дії. Можна переміщуватися і виконати одну звичайну дію безкоштовно, це може бути атака, закляття тощо. Крім цього за рішенням ігромайстера дозволяється виконати декілька вільних дій (рухатися, впасти на землю, викинути предмет).
Темп персонажів зазвичай дорівнює 6, тобто вони можуть переміститися ігровим полем на 6 дюймів за раунд, і це вважатиметься вільною дією. Для бігу можна використати дію.
Одна дія - одна атака. Порівнюються значення на кубиках обох сторін конфлікту, сила дальнього бою також залежить від відстані пострілу. Після успішної рукопашної або дальньої атаки нападник кидає кістку ушкоджень. Якщо значення ушкоджень дорівнює або перевищує стійкість персонажу, то ціль шокована або поранена.