Кількість
|
Вартість
|
||
|
Якщо вам до вподоби цікаві сімейні настілки з оригінальним сюжетом, зрозумілими й простими механіками, на кшталт «Селестії» чи «Драфтозаврів», Гікач певен, що вам неодмінно треба зіграти в свіженьку настільну гру «Sheepy Time». Накопичуйте очки мружень, уникайте зустрічі з кошмарами, своєчасно перестрибніть через паркан, щоб ваш підопічний добренько виспався цієї ночі.
«Sheepy Time» гра: рахуючи уявних овечок
Мабуть, кожному знайомі неспокійні нічні години, коли очі, здається, відмовляються замружуватися за будь-яку ціну. Тоді, користаючись порадою більш досвідчених у справі безсоння товаришів, ви беретеся рахувати овечок, що вправно перестрибують через паркан. Бувало, що ви поринали в дрімоту вже на першому десятку, але іноді не вистачало й сотні.
Головне, щоб уже на порозі солодкого світу снів ви не зустріли один з усюдисущих кошмарів. Адже тоді ви прокинетеся й усі підрахунки будуть марними! Саме тому так важливо, щоб вашим сном опікувалася досвідчена овечка!
«Sheepy Time». Перебіг гри
На початку партії кожен гравець отримує фішку овечки й жетони дрімоти свого кольору, виставляє фішку мруження на першу поділку відповідного треку, а жетон подушки – на останню. Фішка кошмару відправляється в центральну зону ігрового поля, а поряд з його п’ятим і десятим сектором викладають по одній випадковій плитці снів. Затасуйте разом карти кошмарів й овечок, сформувавши в такий спосіб колоду, а поряд з ігровою зоною викладіть горілиць чотири плитки снів. Ви готові починати!
Гра триває протягом кількох раундів, кожен з яких має дві фази:
- Фаза перегонів. Під час цієї фази гравці виконуватимуть ходи, розігруючи карти, просуваючи овечок ігровим полем, користаючись ефектами плиток снів, здобуваючи очки мруження й намагаючись уникнути зустрічі з фішкою кошмару.
- Фаза відпочинку. Під час цієї фази гравці по черзі вибирають одну з чотирьох доступних плиток снів і викладають її поряд з одним із секторів ігрового поля, або можуть взяти з власного запасу два жетони дрімоти, щоб покласти їх на вже викладені плитки снів.
Структура ходу
Під час кожного ходу гравець виконує 4 послідовні кроки:
- Розіграш карти з руки. Зазвичай карта слугує для переміщення овечки ігровим полем в напрямку паркану. Деякі карти також дозволяють викладати жетони дрімоти на плитки снів.
- Застосування плитки сну (за можливості). Якщо гравець завершив переміщення на секторі, поряд з яким викладено плитку сну, й на цій плитці є хоча б один жетон дрімоти цього гравця, він може скористатися ефектом плитки.
- Стрибок через паркан (за можливості). Якщо під час переміщення овечка перетнула паркан, її власник негайно отримує п’ять очок мруження. Тепер він мусить вирішити, чи його овечка рухатиметься далі, здобуваючи заповітні очки, чи на цьому для нього раунд буде закінчено.
- Добір карт. Якщо гравець вирішив продовжувати поточний раунд, він бере з колоди карти, поки не матиме на руці дві.
Стережіться кошмарів, визначаючи переможця!
Щойно гравець витяг з колоди карту кошмару, він повинен розіграти її. Зазвичай ефект карти призводить до переміщення фішки кошмару ігровим полем. Кошмар може налякати овечку. Якщо це станеться два рази поспіль, раунд для власника такої овечки буде закінчено.
Перемагає той гравець, чия фішка мруження першою зустрінеться з жетоном подушки на відповідному треку. І приємна дрімота огорне утомлену свідомість.