Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЗНАЙТИ БАЗУ ПОВСТАНЦІВ
Епічна стратегія про споконвічну боротьбу повстанців і імперців, заснована на епізодах IV-VI канонічної саги «Зоряні війни». В принципі, це дуельна гра, але якщо учасників більше, передбачена можливість гри втрьох і вчотирьох. Дії «Star Wars: Rebellion» відбуваються у самий розпал громадянської війни. Імперія вже побудувала свою Зірку Смерті, але Альянс Повстанців, що ховається на таємній базі, готується до глобального повстання, яке накриє всю галактику. Зрозуміло, що імперцям потрібно кров з носу знайти цей осередок опору.
ТОПОВА ГРА КОРІ КОНЕЧКИ
Настільна гра «Star Wars: Rebellion» вийшла у світ в 2016 році. Здогадайтеся з одного разу, хто розробив цю гру? Правильно - Корі Конечка. З усієї численної братії настільних гейм-дизайнерів, мабуть, тільки він вміє робити такі масштабні гіковські стратегії. Уважним читачам Гікача не потрібно нагадувати, що Корі є автором «Forbidden Stars», «Star Wars: Imperial Assault», «Star Wars: Destiny», «Discover: Lands Unknown», «Стародавнього жаху» и «Descent: Мандри у темряві».
КРАЩА ДУЕЛЬ 2016 РОКУ
У 2016-17 роках гра «Зоряні війни: Повстання» ставала номінантом конкурсів «Dragon Awards», «Cardboard Republic Laurel», «International Gamers Award», «Tric Trac», «Goblin Magnifico» і «Golden Geek» у категоріях «Найкраща гра року», «Краща стратегія», «Краща тематична гра» і «Найкраще оформлення». У 2016 році гра здобула перемогу на тому ж конкурсі «Golden Geek» в категорії «Краща дуельна гра», а в 2017 році - на виставці «UK Games Expo» в номінації «Краща гра з мініатюрами». Але найкрутішим показником є шосте місце в найбільш авторитетному рейтингу кращих ігор на сайті «BoardGameGeek».
АСИМЕТРИЧНІ ФРАКЦІЇ
На початку гри учасники вибирають сторони, за які вони будуть грати. Фракції Імперії і Альянсу абсолютно асиметричні. У них свої власні місії і переможні умови, унікальні вміння лідерів, спеціальні карткові колоди, різнотипні юніти і різний стартовий розклад сил. Визначившись з фракціями, гравці виставляють чотирьох своїх лідерів в області резерву на планшетах. Учасники формують всі необхідні для гри колоди - дій, місій, цілей, тактики і т.д. - а потім розміщують на поле війська і жетони лояльності. Повстанці таємно вибирають карту системи для своєї секретної бази.
ФАЗИ РАУНДУ
Гра складається з раундів. Раунди діляться на фази призначення, наказів і відновлення. У фазу призначення гравці викладають взакриту карти місій з руки і ставлять на них лідерів з резерву. У фазу наказів гравці по черзі виконують одну з двох дій - переміщують свої війська незадіяним лідером (по-науковому - активують систему) або виконують місію призначеним лідером.
У фазу відновлення гравці повертають лідерів в резерв, добирають нові карти місій і просувають чергу будівництва. Якщо юніти побудовані, вони відправляються в системи. Гравець за Імперію запускає дроїдів-розвідників, тобто відкриває дві карти систем, на яких точно немає бази повстанців. Гравець за Альянс добирає карту цілі. Нарешті, учасники пересувають маркер за шкалою часу, даючи початок новому раунду.
АКТИВАЦІЯ СИСТЕМИ
Ігрове поле складається з тридцяти двох систем - планет і навколишнього космосу. Виконуючи дію активації системи, гравець виставляє в систему лідера з резерву і закликає скільки завгодно юнітів з сусідніх систем. Кораблі можуть перевозити наземні юніти і TIE-винищувачі. Якщо в активованій системі є війська противника, починається бій. Коли наземні юніти імперців опиняються в системі, де захована база повстанців, гравець за Альянс повинен відкрити свою базу.
ВИКОНАННЯ МІСІЇ
Гравець читає вголос свою карту місії і розміщує лідера в системі. Противник може відправити в систему свого лідера з резерву, щоб запобігти виконанню місії. Гравці кидають кубики і рахують «успіхи» що випали. Щоб вдало виконати місію, гравець повинен викинути більше число «успіхів», ніж його противник. Інакше спроба завершується провалом.
БИТВА
Як Гікач вже говорив вище, бій починається після дії активації, коли в системі зустрічаються війська противників. Якщо в системі немає лідера з параметром тактики, його можна додати в бій. Кожен гравець бере стільки карт тактики, який показник тактики його лідера. Битва може вестися в космосі або на планеті. У першому випадку воюють кораблі, а у другому - наземні юніти. Бій складається з раундів, він закінчується, коли один з гравців втрачає всі свої юніти.
Учасники кидають кубики, розігрують карти тактики або добирають нові, якщо грань на кубику що випала дозволяє зробити це. Потім гравці призначають урон ворожим юнітам, викладаючи перед ними відповідні карти і кубики. Втрати можуть бути заблокований іншими картами і кубиками. Отримавши урон, що дорівнює значенню його здоров'я, юніт забирається з поля. Перед початком чергового раунду битви, якийсь гравець може відступити своїм лідером і військами що вижили у сусідню дружню систему.
ПЕРЕМОЖНІ УМОВИ
Гравець за Імперію перемагає, якщо завойовує систему з базою повстанців. Гравець за Альянс перемагає, коли маркер репутації зустрічається з маркером часу на відповідному треку. Щоб підвищити репутацію, потрібно виконувати карти цілей.