Кількість
|
Вартість
|
||
|
НАЙВІДОМІШИЙ ВАРГЕЙМ
Найвідоміший політичний варгейм, присвячений Холодній війні. Настільна гра «Сутінкова боротьба» була розроблена в 2005 році. З 2010 по 2016 роки вона займала перше місце в найпрестижнішому рейтингу на сайті «BoardGameGeek». В даний момент гра все ще знаходиться в ТОП-5 кращих ігор всіх часів і народів і продовжує лідирувати в спеціальному рейтингу варгеймів.
Гра «Twilight Struggle» здобула перемоги на конкурсах «Charles S. Roberts-2005», «James F. Dunnigan-2005», «Golden Geek-2006» (в номінаціях «Кращий варгейм» і «Краща дуельна гра»), «International Gamers Awards-2006» , «Lucca Games-2011» і «Ludoteca Ideale-2012». Гра повністю заснована на реальних історичних подіях. Учасникам гри пропонується очолити дві наддержави - США і СРСР - і зайнятися глобальним геополітичним протистоянням.
Перед вами російськомовне видання гри від "Gaga Games", на сайті є і сторінка англійського видання гри.
ПОЧАТОК ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ
Карта світу відповідає післявоєнним реаліям 1946 року, вона поділена на регіони і субрегіону з країнами, що знаходяться під впливом тієї чи іншої наддержави. На початку партії гравці розкладають свої маркери контролю в таких країнах, а також в країнах Східної і Західної Європи. На ігрових картах позначені операційні очки і події, пов'язані з США, СРСР або з обома державама. Як ви вже могли здогадатися і без Гікача, карти розігруються двома способами - як події або як операції.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Заклятим ворогам належить відіграти десять раундів Холодної війни. Або менше, якщо, наприклад, почнеться гаряча ядерна війна. Перед 4-м раундом в колоду замішуються карти Середини війни, а перед 8-м - карти Кінця війни. Кожен раунд починається зі збільшення рівня оборони DEFCON (для тих, хто не знає, DEFCON 5 - максимально мирний час). Потім противники отримують по 8 карт (або 9 в більш пізніх раундах), вибирають по одній карті і активують події. Далі гравці по черзі розігрують карти з руки. Один з гравців може розіграти карту Китаю, яка за гру багато разів переходить від одного гравця до іншого. В кінці раунду у противників зазвичай залишається по одній карті.
У свій хід гравець зобов'язаний розіграти карту - як подію або як операцію. Гравець може розіграти карту своєї події або карту підрахунку очок в регіоні. Подія противника спрацьовує навіть тоді, коли гравець розігрує карту як операцію. Операційні очки витрачаються на викладання маркерів впливу, на зрівняння впливу, переворот в країні або космічну гонку.
Маркери викладаються в країнах, де вже є маркери впливу, або в сусідніх з ними країнах. Зрівнювання впливу дозволяє зменшити кількість маркерів противника в будь-якій країні. Спроба перевороту дозволяє не тільки прибрати маркери противника, а й додати свої. В обох випадках кидається кубик, до результату додається вплив сусідніх країн або рівень стабільності. Просування по шкалі космічної гонки дає переможні очки і бонуси.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
В процесі партії гравці підраховують очки в регіонах при розіграші відповідних карт і відзначають різницю на треку переможних очок. Країна виграє достроково, якщо загальний маркер досягає максимального поділу на лічильнику переможних очок. Якщо якась країна контролює Європу при регіональному підрахунку очок, вона теж миттєво перемагає. Є ще один варіант передчасного закінчення гри - падіння рівня DEFCON до 1. Рівень зменшується при спробі перевороту в ключовій країні або активації деяких подій. Гравець, на чиєму ходу це сталося, вважається винуватцем ядерної війни, тому йому зараховується поразка. В інших випадках гра триває десять раундів, гравці підраховують очки по всіх регіонах і відзначають різницю на лічильнику переможних очок. Перемагає гравець, перетягнувши канат на свою сторону.