Кількість
|
Вартість
|
||
|
Красива і весела дитяча гра, що відмінно тренує пам'ять. На думку Гікача, гра «Сирний замок» буде цікава як дітям, так і дорослим, тому її можна сміливо рекомендувати для сімейних посиденьок. Це перевірена часом настілка, що має відмінні відгуки. Незважаючи на солідний вік, «Сирний замок» до сих пір займає 12-е місце в рейтингу кращих дитячих ігор на сайті «BoardGameGeek».
Настільна гра «Burg Appenzell» (або «Château Roquefort») була розроблена в 2007 році. У 2007-09 роках гра ставала номінантом конкурсів «Spiel des Jahres», «JoTa», «Japan Boardgame Prize», «Kinderspielexperten», «Guldbrikken» і переможцем «Deutscher Spiele Preis», «Essener Feder», «Årets Spel», «As d'Or» і «Golden Geek» в номінації «Краща дитяча гра».
Сирний замок настільна гра: хороша пам'ять і ніякого шахрайства!
На початку гри з пересувних тайлів, сітчастого ігрового поля, тайлів дахів і сторожових веж збирається замок. Гравці отримують по чотири фігурки мишей обраного кольору і виставляють по одній з них на сторожові вежі.
Учасники ходять по черзі. Активному гравцеві дається чотири очки дій. Їх він може витратити на те, щоб:
- виставити свого мишеня на вільну вежу замку - 1 очко.
- зняти дах з будь сусідньої клітини – 1 очко за дах. Миші не можуть переміщатися по дахах, тому ці тайли потрібно прибирати.
- перемістити мишеня на вільну сусідню ортогональную клітку без пастки - 1 очко за кожну клітину.
- вставити пересувний тайл в замок, зсунувши ряд – 1 очко (раз в хід). З протилежного боку випаде інший тайл. В результаті зсуву миші можуть звалитися в пастки – отвори в підлозі. Вони будуть вважатися втраченими до кінця партії.
В кінці хода кімнати без мишей накриваються дахами. Але це не проблема для гравців з хорошою пам'яттю.
У гонитві за сиром
Якщо двоє мишенят одного кольору опиняються на клітинах сиру однакового ґатунку, їх власник отримує відповідний тайл сиру. Коли якомусь гравцеві вдається зібрати тайли сиру чотирьох сортів, він перемагає в грі.
Партія також може закінчитися, якщо гравець втратить третю мишу. Однією мишею збирати сир не вийде, і противники повинні зрозуміти нещасного, увійти в його становище і припинити гру. Хто назбирав більше сирних тайлів, той і переможець.