Кількість
|
Вартість
|
||
|
Восьмібітна танкова аркада з механікою програмування дій. Настільна гра «Танчики» («Battle Tanks») була розроблена в 2017 році. На думку Гікача, гра потішить і дітей, і дорослих, і новачків, і гиків. А особливо «Танчики» сподобаються гравцям, які ностальгують за старими добрими піксельними відеоіграми.
Піксель-танчікс: восьмібітні танкові битви
Перед початком партії з чотирьох фрагментів збирається ігрове поле. На полі є такі ділянки:
- Бетон: через нього неможна проїхати. Стріляти теж не вийде.
- Цегла: поступово руйнується пострілами.
- Ліс: можна стріляти через ліс. Сховавшись в лісі танк не може стати мішенню.
- Вода: якщо танк потрапляє на водну ділянку, він тоне.
- Лід: танк ковзає по ходу руху, поки не упреться в першу перешкоду.
- Орел: тут можна отримати жетон орла (3 переможних очки).
Учасники отримують танки обраних кльорів і особисті колоди карт руху і поворотів. Карти бувають шести типів - 3 види руху (на 1/2/3 клітини вперед) і 3 види поворотів (направо / наліво / розворот).
У випадкових місцях на полі виставляються боти і викладається жетон орла. Гравці виставляють свої танки на стартових клітинах фрагмента ігрового поля, розташованого по діагоналі щодо фрагмента з жетоном орла. Особисті колоди перемішуються, учасники добирають по 7 карт.
Ігровий процес Battle Tanks
Учасники намагаються набрати якомога більше очок. За кожного підбитого бота дається 1 очко, а за жетон орла - 3 переможних очки. Грають до тих пір, поки не буде взятий третій жетон Орла. Або лідер за очками відірветься від найближчого переслідувача на 5 або більше очок.
Гра складається з раундів. Кожен раунд ділиться на фази:
-
Планування дій
Гравці одночасно планують маневри для своїх танків, викладаючи карти в дві окремі стопки сорочками вгору. Маневр повинен містити мінімум одну карту; в ньому може бути скільки завгодно карт поворотів, але лише одна карта руху. Можна скинути з руки будь-яку кількість карт одного виду і добрати стільки ж карт з колоди. Дозволяється не планувати маневри зовсім, а перевернути свій танк, «вимкнувши» його до кінця раунду.
- 1-й маневр
Гравці ходять по черзі. Активний гравець перевертає стопку 1-го маневру і, не змінюючи порядку карт, розігрує по одній. Впираючись в перешкоду, танк зупиняється. По льоду ковзає. У воді тоне. Танк може штовхати інші танки і ботів.
Після танків активуються боти. Число маневрів ботів - це найсильніша карта руху, розіграна при першому маневрі. Кожен маневр бота - це поворот, розворот або рух на 1 клітину. Бот повертається або рухається до найближчої мети. Якщо бот не бачить мету по горизонталі або вертикалі, він просто їде вперед на 1 клітину. Якщо бот уперся в перешкоду, він повертається або розгортається.
Всі танки і боти стріляють одночасно. Танки потрапляють в найближчу перешкоду перед собою. Боти стріляють тільки по танках гравців. Якщо снаряд потрапляє в чийсь танк, його власник скидає дві випадкові карти з руки. Якщо карт немає, танк вибухає. Бот гине відразу. На його місце викладається жетон бонусу.
- 2-й маневр
Як і при першому маневрі, гравці розігрують заплановані карти, активують ботів, а потім починається перестрілка.
- Завершення раунду
Гравці скидають карти з руки і добирають до 7 карт з особистих колод. Якщо в колоді закінчилися карти, в неї замішуються карти з скидання.
Якщо боти були знищені, на поле виставляються нові. На полі повинно бути 3 бота.
Власники знищених танків знову виставляють фішки танків на стартових клітинах. Замішують карти в колоди і добирають по 7 карт.
Гікач також радить звернути увагу на ігри «Прогери», «8Bit Box» та «Mechs Vs Minions».