Кількість
|
Вартість
|
||
|
Економічна стратегія про управління таверною з механіками декбілдинга та драфту кубиків. Настільна гра «The Taverns of Tiefenthal» була розроблена в 2019 році неперевершеним Вольфгангом Варшем. Читачі Гікача добре знають цього талановитого геймдизайнера за такими хітами, як «The Mind», «Хитрий хід» і «Шарлатани з Кведлінбурга».
У 2019 гра «Таверни Тіфенталя» ставала лауреатом конкурсу «Graf Ludo», срібним призером «Deutscher Spiele Preis» і переможцем конкурсу «Pfefferkuchel». Гра отримала хороші оцінки і відгуки на сайті «BoardGameGeek».
Перед вами російське видання. Ви можете купити українську локалізацію - "Таверни Тіфенталя".
The Taverns of Tiefenthal гра: Розвиток готельного господарства в середньовічній Європі
Дії гри відбуваються в німецькому селищі Тіфенталь, що славиться своїми тавернами. Гравці стають власниками місцевих заїжджих дворів. Протягом восьми раундів вони намагаються привести свої заклади до процвітання.
Гра «Таверни Тіфенталя» складається з декількох модулів. Модулі додаються послідовно. Модуль №1 - базова гра, в якій учасники намагаються обслужити якомога більше знатних гостей. Модуль №2 дозволяє використовувати бонусні дії за рахунок шнапсу. Модуль №3 додає лічильник репутації. Модуль №4 дає можливість стартувати з різними початковими умовами. Модуль №5 вводить в гру гостьову книгу з новими бонусами.
Перед початком партії учасники збирають свої таверни з планшетів і плиток обстановки. Вони затасовують стартові карти в особисті колоди. Кожен гравець бере по 4 білі кубики й кладе їх на круглу підставку.
Ігровий процес
Партія триває рівно 8 раундів. Кожен раунд ділиться на 7 фаз.
- Новий вечір в таверні
Просувається маркер раундів. У модулі №2 гравці отримують бонуси, коли маркер досягає символів шнапсу.
- Прибуття гостей
Гравці грають цю фазу одночасно. Вони відкривають карти з особистих колод і розміщують гостей в тавернах, поки всі столи не будуть зайняті. Якщо колода добору порожня, в неї замішуються карти зі скиду.
- Поява офіціантки
За кожну карту офіціантки гравець бере кубик свого кольору, кидає його і розміщує поруч з таверною.
- Приймання замовлень
Гравці беруть свої білі кубики, кидають їх і викладають на підставки значення, що випали. Вони вибирають по одному кубику, розміщують поряд з тавернами і передають підставки з кубиками за годинниковою стрілкою. Знову вибирають кубики і знову передають підставки. Так відбувається до тих пір, поки кожен гравець не вибере 4 кубика.
- Планування дій
Гравці виставляють свої білі і кольорові кубики на комірки дій. Фазу можна відігравати одночасно.
- Обслуговування гостей
Гравці по черзі виконують всі заплановані дії. Виконавши дію в таверні, гравець прибирає використані кубики - білі на підставку, а кольорові в запас.
Обслуживши гостя, гравець отримує вказану на його карті кількість дублонів. Каса теж приносить монети. Постачальники та продавці пива дають пиво. Ще пиво можна отримати з бочки домашнього пива. Чернець просуває маркер на треку монастиря.
- Витративши дублони, можна купити карту продавця пива, постачальника пива, посудомийки, офіціантки або столу і покласти її наверх особистої колоди добору.
- За дублони можна також поліпшити таверну, перевернувши вибрану плитку (додатково гравець додає карту дворян в особисту колоду).
- Витративши пиво, можна додати в особисту колоду карти гостей і дворян з ринку.
- Закриття
Гравці відправляють у скид всі карти, розміщені в таверні.
Кінець гри
Гра закінчується після 8-го раунду. Учасники підсумовують переможні очки на всіх своїх картах - в колоді добору та в скиді. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.