Кількість
|
Вартість
|
||
|
Командна паті-гра на асоціації в фентезійному сетингу. Настільна гра «Trapwords» була розроблена в 2018 році групою чеських геймдизайнерів. У тому ж році вона стала номінантом конкурсу «Golden Geek» в категорії «Краща паті-гра». В даний момент «Trapwords» входить в ТОП-60 кращих товариських ігор всіх часів на сайті «BoardGameGeek».
Тенета слів Гра: фентезійні пригоди з поясненням і відгадуванням слів
Гравці діляться на дві команди (мінімум 2 гравця в команді) і сідають по різні боки столу. Кожна команда отримує лист з таблицею для слів-пасток. Фігурки команд розміщуються в кімнаті №3. Жетони інших кімнат викладаються в ряд. Гравці відкривають випадкову карту монстра і розміщують його фігурку в останній кімнаті.
Ігровий процес Trapwords
Партія складається з раундів. Команди беруть по одній карті слів з колоди. На карти слів зверху кладуться жетони книг - в прорізах видно слова, які повинні будуть відгадати противники.
- Придумування слів-пасток
Кожна команда складає список пов'язаних слів-пасток. Кількість слів-пасток дорівнює номеру кімнати, де знаходиться команда супротивників.
- Пояснення і відгадування слів
Жетони книг зі словами передаються тими, хто пояснює в командах супротивників. Для ясності Гікач назве їх капітанами. Капітани повинні пояснити своїм командам отримані слова, використовуючи інші слова.
Капітани пояснюють слова по черзі. Пісочний годинник перевертається. Капітан дає своїй команді скільки завгодно підказок.
У команди є 5 спроб, щоб відгадати секретне слово. Якщо хтось називає загадане слово, фігурка команди відразу просувається в наступну кімнату.
Команда провалюється, якщо:
- закінчується час;
- закінчуються спроби;
- капітан вимовляє слово-пастку.
Кінець раунду
Якщо обидві команди провалюються, монстр рухається назустріч, переходячи в наступну кімнату. Якщо монстр виявляється в кімнаті з прокляттям, він пересуває його на одну кімнату далі - ближче до гравців. Коли команда стикається з прокляттям, карта прокляття перевертається і застосовується її ефект.
Бій з монстром
Опинившись в одній кімнаті з монстром, команда починає битися з ним. Команда повинна відгадати секретне слово за особливими правилами монстра. Якщо гравцям вдається зробити це, вони перемагають у грі. Якщо протягом 8 раундів командам не вдається здолати монстра, перемагає монстр.