Кількість
|
Вартість
|
||
|
НАЙКРАЩА ГРА ЦИВІЛІЗАЦІЙНОГО ТИПУ
Настільна гра «Крізь століття. Нова історія цивілізації» - друга редакція крутезної гри цивілізаційного типу «Through the Ages: A Story of Civilization», випущеної в далекому 2006 році. Майже ціле десятиліття автор гри, знаменитий чеський гейм-дизайнер Володимир Хватил (творець «Кодових імен» і «Mage Knight»), шліфував механіку, щоб зробити гру «Through the Ages: A New Story of Civilisation» ще краще. І ось, в 2015 році, «Нова історія цивілізації» вийшла в світ, відразу ставши лідером продажів і номінантом конкурсів «Meeples 'Choice» і «Golden Geek». На даний момент гра займає третє місце в найпрестижнішому рейтингу на сайті «BoardGameGeek».
ЩО НАМ КОШТУЄ РИМ ПОБУДУВАТИ?
Як Рим не один день будувався, так і для будівництва настільної цивілізації знадобиться від трьох годин ігрового часу. Гікач не знає більш масштабної і глибокої гри з настільки хитрим плетивом механік і таким багатим інструментарієм. Як і належить великим стратегам, гравцям доведеться обробляти багато інформації, аналізувати ситуацію на полі по треках культури, науки і військової могутності і передбачати можливі дії супротивників.
Учасники будуть здійснювати різноманітні операції за допомогою кубиків чотирьох кольорів. Білі служать для здійснення цивільних дій, червоні - військових. Жовті і сині кубики символізують населення і ресурси.
В основі гри лежить картковий двигун. Є карти різних типів - одноразові карти дій, карти лідерів, що дають постійні ефекти, і карти чудес світу, що впливають на досягнення цивілізації. Карти технологій служать для споруди будівель, навчання загонів, зміни форми правління і т.д.
ВІД АНТИЧНОСТІ ДО СЬОГОДЕННЯ
Проведіть свою цивілізацію від античності до наших часів і залиште вражаючий культурний слід. Учасникам належить відіграти кілька епох, в кожній епосі буде використовуватися відповідна колода карт. Раунди складаються з фаз дій, політики і виробництва. Перші раунди відрізняються від наступних - всі тонкощі і нюанси описані в книзі правил.
В кінці гри підраховуються очки культури. Технології першої епохи приносять по одному переможного очку, другої - по два. Чудеса світу другої епохи приносять по шість переможних очок. Гравці також отримують переможні очки за їжу і ресурси, за колонії, за приріст науки, за силу і щастя цивілізації.
Переможе той, у кого буде найбільша сума очок культури.
ВІДЕООГЛЯД Настільної гри Through the Ages: A New Story of Civilization