Кількість
|
Вартість
|
||
|
Перевидання чудового абстракту
Перевидання хіта 1999 року – логічної стратегії з механікою контролю територій, створеної Вольфґанґом Крамером і Міхаелєм Кіслінгом, авторами таких відомих ігор, як «Тікаль», «Азул» і «Корова 006». 2000 року настільна гра «Torres» ставала переможцем конкурсів «Spiel des Jahres», «Games Magazine» і номінантом «International Gamers Awards».
Нову редакцію гри «Torres» було видано 2017 року. Ця версія має оновлений дизайн і компоненти рівня «делюкс». Гікача особливо вразили фігурки короля й лицарів, що за будь-якими показниками перевершують безлиці довбешки з попередніх версій настілки. Така відмінна реалізація є гідною гри, яка входить до 25 найкращих абстрактів усіх часів за версією BoardGameGeek.
«Torres» гра: відновлення королівства
Дія гри відбувається десь у середньовічній Іспанії. Відбулася війна, жорстокі чаклуни наслали на королівство смерчі й перетворили міста на руїни. Тепер, коли настав мир, король скликає своїх синів, щоб вони відбудували королівство. Протягом трьох років король буде подорожувати своїми володіннями й стежити за перебігом робіт. А потім його місце на престолі посяде найуспішніший будівничий замків – гравець, який набрав найбільшу кількість переможних очок.
«Torres». Ігровий процес
Партія триває протягом трьох років. Перший рік складається з чотирьох раундів, наступні – з трьох. На початку кожного року гравці збирають стоси з блоків (кількість блоків вказано на карті послідовності). Учасники виконують ходи по черзі. Активний гравець отримує п’ять очок дій. Їх можна витратити у п’ять різних способів.
- Виставити нового лицаря на поле (2 очки). Лицаря розміщують на ділянці, суміжній (розташованій в ортогональний спосіб) з лицарем того самого кольору, який вже перебуває на полі. До того ж рівень (поверх) вибраної ділянки не повинен бути вищим за рівень ділянки з лицарем.
- Перемістити лицаря на вільну ділянку (1 очко за переміщення на сусідню клітинку). Лицарі ходять в ортогональний спосіб. Підіймаються лише на одну сходинку, зістрибують з будь-якої висоти. Також, витративши 1 очко дії, можна пройти весь замок по одному рівню.
- Побудувати замок (1 очко за блок). Гравець бере блоки з одного стосу й додає їх до вже існуючого замку, збільшуючи його висоту або розширюючи його площу. Висота замку не може бути більшою за його площу. Замки не можна поєднувати між собою. Невикористані блоки гравець може додати в другий стос. Один стос може складатися щонайбільше з 3 трьох блоків.
- Взяти до двох карт дій (1 очко за карту). Отримані карти можна буде зіграти лише під час наступного ходу.
- Просунути маркер по треку переможних очок (1 очко дії за одну поділку).
Гравець може зіграти лише одну карту дії під час свого ходу. Це не вартує жодних очок дій. Карти дій дають додаткові очки дій, дозволяють добудовувати башти, переміщувати лицарів куди завгодно, стрибати на будь-яку висоту тощо.
Щорічні переможні очки
Наприкінці кожного року гравці отримують очки за лицарів у замках, для цього слід помножити площу замка на поверх, на якому перебуває лицар. Немає сенсу тримати в замку лицарів того самого кольору, оскільки лише один з них принесе переможні очки. Гравці отримують додаткові очки, якщо їхні лицарі перебувають у замку короля – на першому рівні під час першого року (5 очок), на другому – під час другого року (10 очок) і на третьому – під час третього року (15 очок). На початку наступного року гравець з найменшою кількістю очок може перемістити короля в будь-який замок.