Кількість
|
Вартість
|
||
|
НОВЕ ВИДАННЯ «ЦИВІЛІЗАЦІЇ»
Нове видання знаменитої "Цивілізації" Сіда Мейера - настільна адаптація шостої частини популярної комп'ютерної гри. «Sid Meier's Civilization: A New Dawn» була розроблена в 2017 році відомим гейм-дизайнером Джеймсом Кніффеном, автором «Нью-Анджелеса» і співавтором «Forbidden Stars». Як завжди, гравцям пропонується очолити великі народи і постаратися привести їх до процвітання, завойовуючи нові території, розвиваючи технології і зводячи чудеса світу.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гра ведеться на складовому гексагональному полі. Різна розкладка модулів забезпечує хорошу реіграбельность. Гравці ставлять мініатюри столиць на стартових гекса з зірками. Потім вони отримують планшети лідерів і лінійки дій, під якими розміщують карти дій. Учасники ходять по черзі, починаючи з першого гравця. Активний гравець розігрує одну карту дії, переміщує її в початок ряду і зрушує вправо всі карти, що знаходяться зліва. Перед кожним своїм ходом перший гравець переводить стрілку на диску подій. Гра закінчується, коли комусь вдається виконати по одній умові на кожній карті перемоги.
МЕХАНІКА РЯДУ ДІЙ
Гікач повинен визнати, що це дуже цікава механіка. В процесі партії карти дій під лінійкою гравця поступово зміщуються вправо. Найкорисніше розіграти карту під п'ятою коміркою, проте часто карта розігрується раніше, не встигнувши доповзти до кінця. Від своєчасного розіграшу тієї чи іншої карти залежить успіх в настільній грі «"Цивілізація" Сіда Мейера: Новий світанок». Крім того, комірки на лінійці прив'язані до певного ландшафту, а значить, багато дій будуть доступні тільки на гексах зазначеного типу місцевості.
КАРТИ ДІЙ
Всього є п'ять видів карт дій. Карти можна покращувати в ході гри. Зараз Гікач швидко пробіжить по типам:
- Культура. Гравці розміщують жетони контролю на нічийних гексах зазначеного типу місцевості, суміжних з дружніми містами. Таким чином гравці розширюють свої володіння і отримують ресурси;
- Наука. Карти науки дозволяють збільшити значення на лічильнику технологій - кількість поділів дорівнює номеру комірки над картою що розігрується. Заміна карт дій у ряду більш просунутими відбувається при досягненні необхідного технологічного рівня;
- Економіка. Гравці пересувають свої каравани в міста супротивників. Каравани виставляються на гексах, відповідних ландшафту комірки дії. Дальність пересування і число караванів вказані на карті. Доставивши караван в пункт призначення, гравець повертає караван на карту економіки, отримує жетони торгівлі і, можливо, карту дипломатії даного міста.
- Ремесло. Гравці будують міста або чудеса світу. Легальні гекси визначаються типом комірки над картою дії. На картах чудес світу вказується вартість споруди.
- Війна. Гравці посилюють захист або атакують. Комірка над картою дії говорить про те, скільки жетонів контролю можна посилити або яким буде бонус при атаці. Гравці можуть атакувати варварів, захоплювати ворожі міста або гекси з жетонами контролю супротивників. У бою гравці кидають кубики. Бойова міць атакуючого - значення на кубику плюс номер комірки. Бойова міць захищається - це значення на кубику плюс показник захисту, що залежить від бонусу міста, жетонів контролю або типу місцевості. Перемагає найсильніший. Якщо це атакуючий, то він домагається свого, а в разі перемоги гравця що захищається - нічого не відбувається.
КІНЕЦЬ ГРИ
Коли гравець виконує одну з умов на карті перемоги, він кладе свій жетон контролю біля цієї карти, фіксуючи досягнення. Що б не трапилося далі, вважається, що гравець вже виконав цю умову. Для перемоги в грі потрібно виконати по одній умові на кожній карті перемоги. Перевірка переможних умов відбувається перед черговим ходом першого гравця.