Кількість
|
Вартість
|
||
|
НАСТІЛЬНИЙ ВАРІАНТ ЗНАМЕНИТОЇ «ЦИВІЛІЗАЦІЇ»
Найвдаліша настільна адаптація культової відеогри «Цивілізація», дітище Сіда Мейера з початку дев'яностих. Ось уже три десятиліття ігри цієї серії користуються надзвичайною популярністю у фанатів комп'ютерних стратегій.
Настільна гра «Sid Meier's Civilization: The Board Game» вийшла в світ в 2010 році. Автором гри виступив добре відомий Гікачу геймдизайнер Кевін Вілсон, творець таких ігор, як «Гра Престолів», «Descent. Мандри у Темряві», «Жах Аркхема», «Знак Давніх» і «Лють Дракули».
У 2011 році настільна «Цивілізація Сіда Мейера» стала номінантом конкурсів «Tric Trac», «Lys Passioné», «JoTa» (в категорії «Кращий варгейм» і «Краща важка гра») та «Golden Geek» (в категоріях «Краща стратегічна гра», «Краща тематична гра» та «Найкраще оформлення»). У 2012 році гра здобула перемогу на конкурсі «Juego del Año Tico».
ЕПІЧНА СТРАТЕГІЯ
У «Sid Meier's Civilization: The Board Game» учасникам пропонується очолити різні нації - єгиптян, римлян, китайців, німців, росіян чи американців - і спробувати привести їх до перемоги, домігшись військової, економічної, технологічної або культурної переваги.
Гравці стартують з одним містом і мізерною чисельністю населення, але в процесі партії розвиваються і розширюються, крокуючи через століття все більш впевнено - до тих пір, поки не полетять в космос, не захоплять столицю суперника, не накопичать п'ятнадцять монет або не дійдуть до кінця треку культури.
Таким чином, партія триває до тих пір, поки якась нація не досягне однієї з перерахованих вище переможних умов. Гра складається з раундів, а кожен раунд - з п'яти фаз: старт, торгівля, місто, похід і дослідження.
ФАЗЫ РАУНДА
1. Старт. Гравці по черзі, починаючи з першого гравця, виконують дії початку раунду, засновують міста і при бажанні змінюють форми правлінь своїх цивілізацій.
2. Торгівля. Гравці одночасно підраховують знаки торгівлі і відзначають надходження на своїх дисках торгівлі. Скаути приносять додаткові очки торгівлі. Гравці можуть зайнятися переговорами і обміном.
3. Місто. Гравці по черзі виконують по одній дії в своїх містах - збирають ресурси або жетони культури, створюють фішки або загони, будують чудеса або споруди. За допомогою жетонів культури вони просуваються по треку культури.
4. Похід. Гравці пересувають армії і скаутів на відстані, які визначаються похідною швидкістю їх цивілізацій. Під час переміщень гравці відкривають нові ділянки карти. Вони можуть вторгатися в села варварів. Армії можуть заходити на ворожі території і починати штурм міст. Бої проводяться з використанням спеціальних карт військ за принципом, схожим на "камінь-ножиці-папір".
5. Дослідження. Гравці вивчають нові технології, витрачаючи очки торгівлі. Вони отримують відповідні картки і добудовують ними свої піраміди технологій.