Кількість
|
Вартість
|
||
|
Нова версія крутого євро "The Gallerist" з маленьким, але завзятим доповненням "Scoring", що включає в себе також і Upgrade Pack (SG Pack 1 & 2).
Доповнення виправляє єдиний недолік цієї прекрасної гри - одноманітний підрахунок очок в кінці гри. Тепер гравці можуть використовувати нові тайли скорингу, які, безумовно, підвищать варіативність і реіграбельність.
АТМОСФЕРНЕ КОМПЛЕКСНЕ ЄВРО
Настільна гра «Галерист» - атмосферне комплексне євро для справжніх цінителів жанру. Гра була створена в 2015 році португальським гейм-дизайнером Віталом Ласердой, автором таких хітів як «Vinhos», «CO₂» і «Lisboa». Жодна гра Ласерди не обходиться без хитросплетених, хитромудрих механік, і «Галерист» теж не став винятком.
У 2015 році гра була висунута в номінанти конкурсів «Meeples' Choice» і «Golden Geek» (в категоріях «Краща гра року», «Краща стратегія», «Краща соло-гра» та «Найкраще оформлення»). У тому ж році «Галерист» вийшов у фінал конкурсу «Jocul Anului în România» і здобув перемогу на конкурсі «Cardboard Republic Laurel Awards». На даний момент гра входить в ТОП-100 кращих ігор світу та в ТОП-50 кращих стратегій на сайті «BoardGameGeek».
СУЧАСНА ХУДОЖНЯ ГАЛЕРЕЯ
Настільна гра «Галерист» пропонує учасникам освоїти професію арт-дилера - сучасного колекціонера-бізнесмена, і створити найкращу, тобто найбільш прибуткову і популярну художню галерею. Протягом партії гравці будуть розкручувати художників, наймати асистентів, влаштовувати виставки, залучати відвідувачів, продавати картини і брати участь в міжнародних аукціонах. Гравець, який сколотить найбільший капітал, буде визнаний переможцем.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гравці ходять по черзі. Активний гравець пересуває фішку свого галериста і робить одне з двох можливих дій в локації. До або після основної дії гравець може виконати одну з двох менеджерських дій - заманити відвідувачів в свою галерею або скористатися бонусом контракту. Для переміщення відвідувачів необхідні квитки відповідних кольорів. Якщо локація зайнята фішкою іншого гравця або його асистентом, ці фішки виштовхуються, а потерпілий отримує можливість здійснити компенсаційну дію - менеджерську дію або дію локації з супутнім зниженням впливу.
МІСЬКІ ЛОКАЦІЇ
В ході гри учасники відвідуватимуть чотири основні локації. У поселенні художників гравці відкривають нові таланти і замовляють у них картини або ж купують роботи визнаних майстрів. Вартість картини залежить від популярності художника. На новинки відразу ж приходять подивитися відвідувачі - міпли з мішка.
В офісі продажів гравці підписують нові контракти або продають наявні картини. Продати картину можна тільки в разі наявності картки контракту того ж типу. Ціна продажу залежить від положення жетона підпису художника на треку художньої цінності.
У медіа-центрі гравці наймають асистентів або розкручують художників за допомогою асистентів. Можна найняти до чотирьох асистентів. Для реклами гравці використовують свій вплив. Жетони реклами дають деякі бонуси і підвищують популярність художника.
На міжнародному ринку гравці отримують тайли репутації або беруть участь в аукціоні. Щоб взяти тайл репутації, у гравців повинна бути виставлена або продана картина потрібного типу. Тоді гравець отримує вплив, забирає тайл репутації, а на його місце виставляє асистента. Для участі асистента в аукціоні гравець повинен виконувати зазначені на осередках вимоги.
ЖИТТЯ ГАЛЕРЕЇ
Відвідувачі діляться на три типи - інвестори, VIP-и і колекціонери. Щоб привабити відвідувачів в галерею, потрібні квитки тих же кольорів. Опиняючись в галереї гравця, вони приносять гроші, сприяють зростанню впливу і підвищують популярність художника. Популярність художника залежить від положення маркера на його тайлі. Якщо маркер досягає максимального поділу, художник стає знаменитістю і йде на пенсію, а його роботи визнаються шедеврами.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Гра закінчується, коли спрацьовує два з трьох тригерів - в касі більше немає квитків, в мішку закінчилися відвідувачі і як мінімум двоє художників стали світовими знаменитостями. Гравці отримують монети за наявні у них тайли репутації, за виставлені картини в галереї і за кількісну перевагу своїх асистентів в шпальтах міжнародного ринку.
Далі проходить аукціон: учасники визначають величину ставок виходячи з кількості своїх асистентів в рядах і цінності самих рядів, після чого отримують картини і приплюсовують до свого результату їх вартість. Додатковий прибуток дають продані твори мистецтва, виконані цілі на картах керівників, а також трек впливу. Підрахувавши монети, гравці дізнаються переможця. Їм стає найбагатший галерист.