Кількість
|
Вартість
|
||
|
КОРОЛЬ У ЖОВТОМУ
Аркхем божеволіє, і виною тому дивний спектакль «Король у жовтому», показаний у місцевому театрі Уорда. Проблеми почалися ще до прем'єри - одного доконали галюцинації, інший безслідно зник, а третій наклав на себе руки. Але після самого спектаклю, більше схожого на містичний ритуал, почалося таке, що у Гікача не піднімається перо описати... Потойбічна Каркоза, пробуджується пожирач душ Хастур і моторошний Король у жовтому, що вже бродить по вулицях Аркхема...
ПОЧАТОК ШЛЯХУ ДО КАРКОЗИ
«Arkham Horror: The Card Game – The Path to Carcosa» - друге делюксове доповнення до карткової гри «Жах Аркхема», що відкриває нову сюжетну кампанію. Дане доповнення містить два сценарії - «Дайте завісу» і «Останній король». Наступні шість сценаріїв будуть виходити у вигляді міні-доповнень.
ТАЄМНІ КАРТИ
У грі з'являються карти контактів з ключовою властивістю «Таємний». При розкритті гравець бере таку карту в руку, нікому не показуючи її. Карта як би знаходиться в зоні загрози, чинячи негативний вплив, але при цьому засмічує руку сищика. Щоб скинути таємну карту, гравець повинен виконати зазначені на ній вимоги.
СИЩИЦЯ-АКТРИСА
Нова сищиця-актриса Лола Хейз може грати різні ролі. На початку кожного сценарію, після того як гравці візьмуть стартові карти, Лола вирішує, яку роль вона буде виконувати цього разу - Охоронця, Шукача, Містика, Спритника, Того, що вижив або нейтральну. До кінця сценарію вона може грати та додавати до перевірок лише карти відповідного класу, а також нейтральні карти.
КАРТИ СЮЖЕТУ, СУМНІВ І ВПЕВНЕНІСТЬ
Завдяки новим картам сюжету в грі буде ще більше художнього тексту та несподіваних сюжетних поворотів. Протягом кампанії сищики відмічають в журналі свої сумніви та впевненість. Залежно від того, чого у них більше - сумнівів або впевненості - гравці виконують той чи інший припис на ключовій розвилці сценарію.