Кількість
|
Вартість
|
||
|
Верхогони, не жалійте коней – настільна гра про іподром
«Верхогони» – це гра про збагачення на кінних перегонах із популярною механікою roll&write. Як у старих книжках: "він з усієї газети лише й читав, що сторінку із новинами з іподрому", то й у «Верхогонах» гравці робитимуть ставки, купуватимуть коней та готуватимуть жокеїв. На думку Гікача, то чим далі, тим більш тематичними стають ігри "кинь та замалюй" і "перегорни і замалюй". Сам він вже чимало партій зіграв у гру «Чемпіонський пінбол» про ретро-автомати, а до того ще були «Стежки Тукани» про створення туристичних шляхів і безліч інших.
Підготовка до гри Верхогони
Перш ніж взятися за маркер і почати заробляти ігрові гроші, слід виконати декілька простих приготувань.
- Розмістіть трек перегонів на середині столу.
- Розмістіть фігурки конів від першої до восьмої на поділку "старт" треку перегонів.
- Для кожного скакуна виберіть карту, що братиме участь у партії. Розмістіть ці карти коло треку, що утворить "Ринок". Для першої гри є окремий набір, позначений символом яблуневого недогризка.
- Роздайте гравцям планшети та маркери, а також по одній випадковій стартовій карті. Гравці мають закреслити чотири числа з цієї карти у зоні торговельної ятки на своєму планшеті, а також відмітити дві ставки в комірках вказаних на карті коней. Також відмітьте стартовий капітал у 12 одиниць на планшетах.
- Визначте першого гравця та дайте йому кубики. Нехай це буде гравець, що останнім робив ставки, наприклад, у настільній грі. Або ж оберіть гравця в будь-який інший зручний спосіб. Надалі роль першого гравця передаватиметься за годинниковою стрілкою що раунду.
Перебіг гри Верхогони
Гра триватиме, поки фінішну лінію не перетнуть перші три конячки. Одразу потому визначається переможець. Перемогу здобуде гравець, що заробить найбільше грошей.
У свій хід ви маєте:
- Кинути кубики та перемістити конячку, зазначену на восьмигранному кубику вперед на кількість поділок, зазначену на шестиграннику. Ви можете закреслити символ джокера в себе на планшеті, аби натомість перемістити будь-яку іншу конячку. Якщо ви закреслили усі три джокери, ви можете пропустити цілий хід, аби відновити один з них.
- Перемістіть разом із цією конячкою усіх коней, чиї номери закреслені на її карті. Їх слід просунути вперед лише на одну позначку.
- Всі гравці виконують одну дію на вибір.
Дії гравців у Long Shot: The Dice Game
Серед доступних гравцям дій є:
- Торгівля. Слід закреслити кружечок із числом конячки, що викинув гравець цього раунду, у зоні ятки на своєму планшеті. Як тільки ви завершите ряд або стовпчик у зоні ятки, ви зможете скористатися одним із бонусів торгівлі, що зазначені одразу під зоною. Скориставшись бонусом, викресліть його: вони одноразові.
- Шолом. Закресліть комірку шолома у рядку конячки, номер якої викинув перший гравець. Комплект з шолома та джемпера кожної конячки принесе вам наприкінці гри 5 грошових одиниць, але ви не зможете вільно робити ставки на коней, що перетнули відповідну позначку на треку.
- Джемпер. Не лише позначте джемпер у рядку конячки, що лідирує цього раунду, але й закресліть один номер іншого коня на її карті.
- Ставка. Зробіть ставку на конячку, чий номер викинув гравець. Для цього ви маєте сплатити відповідну суму від 1 до 3 грошових одиниць. Якщо ви вже робили ставку на цього коня, додайте нову ставку із попередньою, зітріть попередню ставку та запишіть у комірці нову суму. Не можна робити ставок на коней, що перебувають на лінії "ставки закрито", або тих, на у рядку котрих ви вже закреслили шолом.В залежності від місця, яке займе конячка, ви можете примножити свою ставку згідно з коефіцієнтом на карті цього скакуна.
- Придбання. Купіть коня, номер якого викинув гравець. Сплатіть відповідну ціну, і отримайте шанс заробити, якщо цей кінь прийде до фінішу в трійці перших.