Кількість
|
Вартість
|
||
|
Найуспішніша гра трилогії
«Вікінги північного моря» - чудова сімейна гра з механікою розміщення робочих. Це друга гра із серії про вікінгів північного моря, розробленої новозеландським дизайнером і, судячи з усього, нащадком тих самих вікінгів - Шемом Філіпсом. У 2014 році трилогію відкрила гра «Shipwrights of the North Sea», продовжили її «Raiders», а завершили «Explorers of the North Sea».
Дана гра, яка називається в оригіналі «Raiders of the North Sea» - отримала відмінні оцінки і відгуки на сайті «BoardGameGeek». Вона входить в ТОП-100 кращих настільних ігор всіх часів і народів. У 2017-19 роках Вікінги гра ставала номінантом конкурсів «Kennerspiel des Jahres», «Tric Trac», «Origins Awards», «Nederlandse Spellenprijs» і переможцем «Mensa Select».
Перед вами українське видання гри «Raiders of the North Sea». Ви можете купити російське або англійське видання.
Кам'яний вік з родзинкою
Настільна гра «Вікінги північного моря» переносить учасників в дев'яте століття нашої ери, за часів експансії північних племен. Гравці будуть здійснювати набіги, захоплювати здобич і підносити дари вождю племені.
У плані механіки гра дуже нагадує чудовий «Кам'яний вік», але має ряд цікавих знахідок, які зможуть здивувати навіть бувалих гравців. Перш за все - це загальні міпли трьох кольорів, якими можуть користуватися всі гравці. Також вельми незвично реалізована процедура отримання доходу - гравцям належить нагорода не тільки за розміщення робочих, а й за повернення їх в запас. Гікач вважає, що це прекрасно.
Робота і набіги
У свій хід гравець вирішує, що він буде робити - працювати або здійснювати набіг. Міпли можуть бути трьох кольорів - чорними, сірими і білими. Якщо гравець вибирає роботу, він відправляє свого міпла в одне з вільних будівель села вікінгів і отримує зазначену винагороду. Після цього він забирає собі в запас одного міпла, що займає іншу будову, і також виконує його дію.
Щоб зробити набіг, гравець повинен мати необхідну кількість команди, міпли зазначених кольорів і достатню кількість запасів і/або золота. Напасти можна на гавань, монастир, фортецю і аванпост. Розмістивши міпли і сплативши ресурси, гравець кидає кубики і отримує переможні очки в залежності від суми, що випала. Військову силу можна збільшити за рахунок найманців і озброєння. Після цього гравець отримує видобуток і забирає собі в запас міпла з поля.
Валькірії, дари і персонажі
Зустріч з валькірією під час набігу призводить до втрати одного найманця. Гравець відправляє найманця в Вальхаллу і просуває свій маркер по шляху валькірій. В кінці гри досягнуте значення на треку принесе відповідну кількість переможних очок. Відправляючи працівників у Великій Будинок, гравець може піднести в дар вождю здобуті при набігах ресурси, після чого отримати тайл дарів. Безліч персонажів з унікальними здібностями забезпечують варіативність і різноманітність переможних стратегій.
Кінець гри
Гра завершується, коли залишиться лише одна нерозграбована фортеця, коли спорожніє стопка тайлів дарів або закінчаться валькірії. Крім очок за трек валькірій, додаткові очки приносить просування по треку озброєння. До отриманого результату додаються переможні очки на тайлах дарів, деяких найманців і ресурси в запасі - по одному переможного очку за кожне золото, залізо і дві корови.