Кількість
|
Вартість
|
||
|
Масштабна воєнна стратегія за мотивами трилогії Дж. Р.Р. Толкіна «Володар Перснів». Гра створена в 2012 році командою італійських розробників, відомих також за проєктами «The Battle of Five Armies» і «Hunt for the Ring». Учасникам гри пропонується очолити ворожі сторони - сили Світла й Темряви. Поки триває війна за панування в Середзем'ї, Фродо та Братство Персня прямують до Мордору, щоб знищити Перстень Всевладдя в жерлі вулкану і водночас перетворити війська Саурона на порох. Настільна гра «Війна Персня» має високі рейтинги на сайті «BoardGameGeek»: наразі вона займає друге місце серед воєнних ігор, шосте серед тематичних і тринадцяте в загальному заліку найкращих ігор світу.
Перед вами російське видання. Ви можете купити українську локалізацію - "Війна Персня".
Війна Персня гра. Епічна воєнна стратегія
Гра ведеться доти, доки одна зі сторін не здобуде перемогу. Ігровий раунд поділяється на кілька фаз.
- У фазу «Братства» гравець за сили Світла оголошує розташування Братства й активізує один з вільних народів, якщо Братство перебуває в місті чи фортеці цього народу.
- У фазу «Гонитви» гравець за сили Темряви розміщує свої кубики в комірках гонитви. Загальна кількість кубиків не повинна перевищувати чисельність Братства. Далі гравці кидають усі кубики, крім призначених для гонитви.
- В основній фазі гравці по черзі виконують різні дії з використанням кубиків.
- У фінальній фазі раунду перевіряють переможні умови.
Виконання дій
Залежно від символів на гранях кубиків гравці можуть виконувати різні дії в основну фазу:
- «Персонаж» дозволяє пересунутися герою з військом або атакувати противника. Також сили Темряви можуть перемістити назгулів, а вільні народи - просунутися по шкалі Братства, заховати Братство, розділити його чи пересунути його членів.
- «Військо» дозволяє пересувати свої війська й атакувати ворожі.
- «Зібрання» дозволяє наймати підкріплення.
- «Подія» дозволяє добрати одну карту події.
Замість дії можна зіграти карту події з руки. Події поділяються на стратегічні й героїчні. Карти подій можна використовувати в бою.
Перебіг битви
Гравці атакують ворожі армії за допомогою деяких карт подій і символів «військо» та «персонаж» на кубиках. Гравець-нападник може направити в бій як усе військо, так і його частину. Гравці отримують кубики за кількістю юнітів (максимум - 5). Лідери у військах дозволяють перекидати кубики. Суперники розігрують карти подій як бойові карти, кидають кубики, перекидають їх і завдають пошкодження. Битва закінчується, якщо знищена одна з армій, якщо хтось відступив або нападнику розхотілося атакувати.
Умови перемоги
- Сили Темряви перемагають, коли вплив Персня на його хранителів досягає значення 12 на відповідній шкалі.
- Сили Світла перемагають, коли Перстень Всевладдя знищений.
Саурон святкує військову перемогу, якщо контролює поселення вільних народів, що дають 10 переможних очок загалом. Так само виграють вільні народи, якщо контролюють міста й фортеці Темряви на 4 переможні очки загалом.