Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дуельний скірміш-варгейм по всесвіту Вархаммер. Ця динамічна бойова стратегія є новим випуском нашумілої гри «Warhammer Underworlds: Shadespire» (особливо на виставці «UK Games Expo-2018», де вона взяла головну премію в номінації «Найкраща стратегія»).
Настільна гра «Warhammer Underworlds: Nightvault» вийшла в світ в 2019 році. Гра отримала відмінні оцінки та відгуки. Вона повністю сумісна з «Warhammer Underworlds: Shadespire», «Warhammer Underworlds: Dreadfane», а також зі знаменитим варгеймом з мініатюрами «Warhammer: Age of Sigmar».
Скірміш-варгейм «Warhammer Underworlds: Nightvault». Розбірки в руїнах Дзеркального міста
Шейдспайр, місто магії і чудес, упав, однак його мешканці продовжили своє існування в уламках тіньоскла, в розбитих дзеркалах і уламках кристалів. Тоді великий некромант Нагаш провів ритуал, щоб висмоктати силу з чарівного скла. Він поглинув весь світ і славу Шейдспайра і загнав душі в пастку між світом живих і мертвих. Так дзеркальний Шейдспайр став містом кошмарів і божевілля.
Багато мешканців зійшли з розуму і перейшли на бік зла, але шляхетні й світлі душі не залишили спроб вибратися з цього пекла. А між тим грозове військо Бога-Короля Сігмара, яке прямує в руїни Шейдспайра, було відкинуто від Дзеркального міста силами хаосопоклонників.
Базова гра «Warhammer Underworlds: Nightvault» містить асиметричні загони Руйнівників проклять Отця Грози (три бійця) і Шипів Верескової королеви (сім бійців). Перші - це бойові маги Бога-Короля Сігмара, чарівники грозової магії. Другі - мешканці ночі, що підкоряються королеві нежиті. Некромант Нагаш звільнив Верескову королеву з ув'язнення, і тепер ця лиходійка зібрала армію, щоб помститися своїм кривдникам.
Ігровий процес
Вибравши по одному загону, склавши особисті колоди мети і сили (гамбіти і поліпшення) і розмістивши жетони цілей, учасники по черзі виставляють своїх бійців в руїнах Дзеркального міста. Бій ведеться на гексагональному ігровому полі, де, крім звичайних, є заблоковані і смертельні ділянки.
Партія складається з трьох раундів. Кожен раунд ділиться на дві фази. Зараз Гікач розповість про них докладніше.
- Фаза дій
У фазу дій гравці по черзі роблять активації. Гравець може активувати свого бійця і виконати одну з дій:
- рух. Боєць переміщається на відстань, що не перевищує його характеристику руху.
- атака. Боєць вибирає ціль в межах досяжності і на лінії видимості. Гравець бере вказану на карті героя кількість кубиків і намагається викинути якомога більше символів, що вважаються успіхами. Суперник теж кидає кубики на захист. Після кидка атакуючий рахує символи успіху, а той, хто захищається - символи захисту. Якщо успішних значень більше, ніж символів захисту, атакуючий завдає своїй цілі поранення відповідно до показника урону на карті. Союзні бійці на суміжних гексах надають підтримку.
- напад. Це рух + атака. Після активації поруч з бійцем кладеться жетон нападу. Бійців з жетонами нападу активувати не можна.
- варта. Біля бійця кладеться жетон варти. Якщо він буде атакований, йому буде зараховуватися додатковий символ захисту.
- дія на картці бійця або поліпшення.
Активацію також можна витратити на добір карти мети або карти сили. А можна просто пропустити хід.
Після цього гравець розігрує карти сили з руки. Розігравши карту гамбіту, гравець застосовує зазначені ефекти хитрощів або заклинання. Покращення розігруються на конкретного бійця. Фаза дій закінчується, коли гравці виконають по чотири активації.
- Заключна фаза
У цю фазу гравці:
- отримують очки слави. Якщо виконується умова на карті мети, гравець скидає її і отримує очки слави;
- скидають непотрібні карти мети і сили з руки;
- добирають в руку до трьох карт мети і до п'яти карт сили.
Партія закінчується після третього раунду. Перемагає гравець, який набрав більше очок слави.