Кількість
|
Вартість
|
||
|
Самостійне продовження гри «Вітаємо в Підземеллі!», захопливого карткового філера з механіками аукціону й перевірки удачі. Гравців чекають нові шукачі пригод, спорядження, монстри та особливі монстри. Також у комплекті трек і фішка дракона, щоб відстежувати кількість очок життя героя. Для гри в "Welcome Back to the Dungeon" вам не знадобиться перша частина, але ви можете змішати компоненти з "Welcome to the Dungeon" для більшої різноманітності.
Настільна гра "Welcome Back to the Dungeon" вийшла в 2016 році. До автора першої частини, Масато Уешуґі, долучився знаменитий Антуан Боза, автор локалізованого Гікачем "Такеноко", а також "7 Чудес" і "7 Чудес: Дуель", "Oltréé", "Ghost Stories" і "Last Bastion".
З поверненням у Підземелля! гра. Боротьба з підземними монстрами
Партія у «З поверненням у Підземелля!» складається із серії раундів. Щораунду гравці торгуються за те, хто саме відправить героя до Підземелля. По черзі вони або додають монстрів у Підземелля, або вилучають спорядження, або пасують. Останній, хто не спасував, іде битися з монстрами в Підземелля. Якщо герой перемагає всіх монстрів і залишається живим, гравець отримує плитку успіху. Для перемоги у грі треба здобути дві плитки успіху. Або залишитися останнім, хто не вибув із гри.
Перебіг гри
На початку кожного раунду гравці вибирають одного героя – Некроманта, Принцесу, Ніндзя або Барда. Біля вибраного героя кладуть його спорядження. Перетасовану колоду монстрів теж кладуть поруч.
Раунд поділяється на 2 фази:
- Фаза торгів. Кожен гравець по черзі, за годинниковою стрілкою, бере карту з колоди монстрів або пасує до кінця раунду. Узяту карту монстра гравець може покласти долілиць у стос Підземелля або покласти цю карту перед собою, накривши її однією з доступних плиток спорядження (ця карта та плитка вважаються скинутими до кінця раунду).
- Фаза пригод. Останній гравець, який не спасував, підсумовує очки життя героя на його плитці й на позосталих плитках спорядження і виставляє фішку дракона на відповідну поділку треку. Далі він по черзі відкриває карти монстрів зі стосу Підземелля. Якщо є плитка спорядження, якою можна здолати монстра, він скидає її без втрати очок життя. Інакше він втрачає очки життя, переміщуючи фішку дракона назад на відповідну кількість поділок. Відкривши карту особливого монстра, гравець також застосовує його ефект.
Перемога, плитки успіху та вибуття
Якщо гравець перемагає всіх монстрів, а в героя ще залишаються очки життя, він здобуває плитку успіху. Інакше гравець перевертає свої карти-пам'ятки червоним боком догори. Якщо вони вже лежали червоним боком догори, гравець вибуває з гри.
У грі перемагає останній гравець. Або той, хто першим здобуде дві плитки успіху.