Кількість
|
Вартість
|
||
|
КРАЩА ГРА ФЕЛЬДА
«Замки Бургундії» - найпопулярніша гра знаменитого геймдизайнера Штефана Фельда, творця «Брюгге», «Нотр-Дама», «В рік Дракона», «Аквасфери», «Бора-Бори», «Макао», «Мерліна» и «Траяна». Випущена в 2011 році, гра відразу ж стала лідером продажів і окупувала верхні рядки рейтингів. У 2011-12 роках гра ставала номінантом конкурсів «Deutscher Spiele Preis» («Краща сімейна гра»), «Golden Geek» («Краща стратегічна гра»), «International Gamers Award», «Meeples 'Choice Award», «Spiel des Jahres», «Tric Trac» і «As d'Or». У 2012 році «Замки Бургундії» перемогли на конкурсі журналу «Games Magazine». Довгий час гра входила в ТОП-10 кращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek», а зараз займає 12-е місце в даному рейтингу.
БУРГУНДСЬКІ КНЯЗІВСТВА
Настільна гра «Замки Бургундії» (The Castles of Burgundy) переносить учасників в середньовічну Францію і пропонує привести до економічного процвітання довірені їм князівства. Гравці будуть будувати замки і поселення в долині Луари, займатися тваринництвом і річковою торгівлею, науковими відкриттями і видобутком срібла в шахтах. В процесі партії гравці будуть заробляти переможні очки. Той, хто набере більше очок, здобуде перемогу в грі.
ЄВРО НА КУБИКАХ
«Замки Бургундії» - євро на кубиках. Ігрова механіка складається з драфта і подальшого укладання тайлів в залежності від значень на кубиках що випали. Партія триває 5 фаз, кожна ділиться на 5 раундів. Перед початком нової фази гексообразні тайли оновлюються. Учасники кидають кубики, вибирають гекси і розміщують їх на власних планшетах, які представляють родові маєтки. Черговість ходу визначає спеціальний трек, що прокачується за допомогою тайлів кораблів.
ХІД ГРАВЦЯ
Гравець кидає два своїх кубика, після чого може виконати дві дії:
- продати товари одного типу, отримавши самородок і переможні очки;
- взяти двох робочих з резерву;
- взяти тайл зі сховища, номер якого відповідає значенню на кубику;
- розмістити тайл на вільній ділянці планшета, суміжній з будь-яким раніше викладеним тайлом. Номер ділянки повинен бути рівним значенню на використовуваному кубику.
Сині тайли кораблів дозволяють забрати усі товари з будь-якого сховища і просунутися по шкалі черговості ходу. Тваринницькі салатові тайли приносять стільки переможних очок, скільки тварин зображено на них. Темно-зелені замки дають додаткову дію. Рудники приносять срібні самородки. Бежеві жетони будівель дозволяють продавати товари, отримувати нові тайли, самородки, робітників і т.д. Жовті гекси знань дають певні бонуси в процесі партії і приносять переможні очки в кінці гри.
Коли гравець повністю заповнює зону планшета одного кольору, він отримує переможні очки. Один раз за раунд гравець може купити за два самородка тайл з чорного ринку. За допомогою жетонів робочих можна змінювати значення на кубиках.
ПІДРАХУНОК ОЧОК
Після закінчення п'ятої фази відбувається фінальний підрахунок очок. Гравці можуть збільшити підсумковий результат за рахунок невикористаних жетонів робочих, невитрачених самородків і непроданих товарів. Жетони знань дають переможні очки за продані товари, за побудовані будівлі і за різні типи тварин.