Кількість
|
Вартість
|
||
|
БУРЯ У ПУСТЕЛІ
Продовження захоплюючої кооперативної гри «Заборонений Острів». Цього разу учасники займуться розкопками стародавнього міста десь посеред безпритульної спекотної пустелі. Все б нічого, але працювати їм доведеться в умовах піщаної бурі, що розбушувалася. Гравці повинні якнайшвидше відкопати деталі старовинного літального апарату, зібрати їх воєдино і полетіти геть, щоб не опинитися навіки похованими під товщами піску.
КРАЩИЙ СІМЕЙНИЙ КООПЕРАТИВ 2013 РОКУ
Настільна гра «Заборонена пустеля» розроблена відомим гейм-дизайнером Меттом Лікоком, автором оригінальної «Пандемії», «Пандемії: Спадок», «Пандемії: Іберії» і ще багатьох доповнень і тематичних випусків. У 2013 році гра ставала номінантом і переможцем конкурсів «Meeples 'Choice», «Mensa Select», «UK Games Expo», «Parents' Choice Awards» та «Golden Geek» в категоріях «Найкраща дитяча гра» і «Краща сімейна гра» . Зараз «Заборонена пустеля» входить в ТОП-50 кращих сімейних ігор на сайті «BoardGameGeek».
ХІД ГРАВЦЯ
Перед початком партії з тайлів формується поле 5 на 5. Ділянка в центрі залишається порожньою - це епіцентр бурі. Тайли двосторонні; на одній стороні зображена пустеля, а на зворотній - місто. Учасники отримують карти персонажів з унікальними здібностями. На картах персонажів є трек, у якому зазначається запас води у флязі.
Гравці ходять по черзі. Активний гравець виконує до чотирьох дій. Він може переміститися на сусідній тайл по ортогоналі (якщо на ньому менше двох піщаних маркерів), прибрати піщаний маркер на поточному або на сусідньому тайлі, провести розкопки або взяти знайдену деталь. Розкопки проводяться на вільних від піщаних маркерів тайлах: за одне очко дії тайл пустелі перевертається і стає містом. Після цього учасник отримує можливість скористатися ефектом локації.
Символ води на тайлі дає можливість поповнити запас води після розкопки. Шестерні дозволяють отримати карту спорядження. Між тайлами зі значками тунелю можна переміститися за одне очко дії. Деякі тайли дають підказки про направлення пошуку деталей. Шукана деталь кладеться в місці перетину ліній, зазначених на тайлах одного типу.
Гравці, що знаходяться на одному тайлі, можуть поділитися своєю водою або передати карти спорядження. Цю вільну дію можна повторювати скільки завгодно раз. Тайл злітної площадки - то місце, де мають зібратися гравці після знаходження всіх чотирьох деталей.
ХІД БУРІ
З колоди бурі відкривається стільки карт, скільки вказано на вимірнику сили бурі. Карти бурі «здувають» (переміщують) тайли в напрямку епіцентру бурі (порожньої ділянки), після чого на дані тайли кладуться піщані маркери. Карти посилення бурі підвищують рівень бурі на вимірнику. Карти палючого сонця знижують запаси води, якщо гравці не сховалися в тунелі.
ПЕРЕМОГА І ПОРАЗКА
Гравці здобувають перемогу, якщо вони збираються на тайлі злітної площадки з чотирма деталями літального апарату. Вся команда програє, якщо один з гравців помирає від спраги, якщо закінчуються піщані маркери в запасі або рівень бурі досягає критичної позначки на вимірнику.