Кількість
|
Вартість
|
||
|
Швидка творча гра, яка пропонує взяти участь у створенні казки. Призначена для дітей у віці від 5 років. Розвиває творче мислення і навички письменництва. Гра «Живі історії» дозволить поєднати цікаве з корисним. Гікач гарантує, що будуть задоволені і діти, і їхні батьки.
Настільна гра «Storytailors» вийшла в 2020 році. У комплекті чарівна книга з прозорими кишеньками (основа казки), 10 захоплюючих історій і карти кумедних тварин, які можуть зіграти будь-яку роль.
Живі історії гра: коли казка оживає
На початку гри учасники відкривають книгу казок на першій сторінці і вибирають один з наборів історій. Перша карта історії вставляється в кишеньку книги, інші кладуться стопкою. Гравці отримують по 5 випадкових карт з колоди персонажів. Верхня карта тварини-персонажа також вставляється в кишеньку на першому розвороті книги.
Як грати в Storytailors?
Гравець-оповідач, який вміє читати, зачитує вголос початок історії, відкриває наступний розворот книги і вставляє чергову карту історії в кишеньку.
- Вибір героїв історії
Кожен гравець (і оповідач теж) дивиться на свої карти і таємно обирає одного персонажа, який, на його погляд, найкращим чином впишеться в історію. Карти передаються оповідачеві взакриту, потім перемішуються. Оповідач викладає карти в ряд під символами на планшеті голосування.
- Голосування за кращого персонажа
Гравці таємно вибирають жетони з символами тих персонажів, які підходять для історії. За свого персонажа голосувати не можна. Коли всі будуть готові, жетони відкриваються і викладаються на відповідні карти.
- Отримання очок
Гравець отримує по 1 очку за кожен жетон, що віддали за його персонажа. Ще одне очко дістається переможцю голосування. Персонаж, за якого проголосувала більшість, вставляється в кишеньку на поточному розвороті книги.
Учасники добирають по одній карті. Оповідач відкриває наступний розворот книги, вставляє карту історії в кишеньку і зачитує її.
Кінець гри
Партія завершується, коли закінчуються карти в стопці історій. Для останньої карти історії персонажа вибирати не потрібно.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок. Заради цікавості можна перечитати історію з початку або спробувати переказати її. Можливо, іншим переможцем стане гравець з найкращою пам'яттю.