Кількість
|
Вартість
|
||
|
ІННОВАЦІЙНИЙ ДЕТЕКТИВНИЙ КВЕСТ
Інноваційна кооперативна гра наративного типу, що відкриває чудову серію детективних квестів. Настільна гра «T.I.M.E Stories» вийшла в світ у 2015 році. У 2015-16 роках вона ставала номінантом конкурсів «Cardboard Republic Laurel Awards», «Golden Geek», «Meeples 'Choice», «Tric Trac», «As d'Or», «International Gamers Award», «Kennerspiel des Jahres» , а також переможцем «UK Games Expo». На даний момент «Агентство ЧАС» входить в ТОП-50 кращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek» і займає 16-е місце в окремому рейтингу тематичних ігор.
ПОДОРОЖІ В ЧАСІ
За легендою в майбутньому з'являється можливість подорожі в часі, але не в фізичному сенсі, а шляхом впровадження в свідомість інших людей. Гравці виступають в ролі агентів спеціального бюро, що займається виправленням тимчасових збоїв. Даний сценарій відправляє учасників до Франції 1921 року, в місцеву психіатричну лікарню, де вони, оселившись в тамтешніх пацієнтів, постараються розібратися в ситуації та розгадати страшну таємницю.
ЗАВАНТАЖЕННЯ В НОСІЇВ
Першою локацією гри є база, де агенти отримують загальні інструкції. Завдання гравців - пройти місію за відведену кількість одиниць часу. Якщо час закінчився або всі носії загинули, відбувається ще одне завантаження в носіїв. У наступному завантаженні агентам буде легше, так як вони з кожним разом дізнаються все більше, до того ж карти об'єктів з логотипом агентства зберігаються у них.
ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОКАЦІЙ
В процесі партії гравці переходять між локаціями і досліджують їх. Для переходу в іншу локацію потрібно кинути кубик часу і втратити стільки одиниць часу, скільки випало на ньому. При відкритті нової локації її карти викладаються в ряд, утворюючи панорамну картину. Капітан часу (можна сказати, перший гравець) читає текст на вступній карті, а потім гравці виставляють свої фішки над картами. Далі гравці беруть карти під фішками і читають текст на зворотному боці.
ОДНА ОДИНИЦЯ ЧАСУ
Капітан часу витрачає одну одиницю часу. За одну одиницю часу гравці можуть пройти перевірку (бій, пошук і т.д.), переміститися на іншу карту або нічого не робити. Під час перевірки гравці кидають кубики і прибирають щити з стопок зліва направо. Невдалі кидки можуть привести до отримання ран, втрати часу і інших неприємностей.
ЛІТЕРАТУРНИЙ ТВІР
Перш за все, Гікач хоче відзначити захоплюючий нелінійний сюжет, написаний прекрасною літературною мовою. Фактично «Агентство ЧАС» - це закінчений художній твір, яке цілком може позмагатися з визнаними шедеврами белетристики. Гікач був би задоволений, прочитай він таку книгу, однак він отримав набагато більше, ставши співавтором даної історії. Разом зі своїми друзями, Хникачем і Хікікачем, він втручався в хід подій, вибирав шляхи розвитку і, як справжній детектив, збирав докази, щоб розкрити доручену справу.
ВСЕ ЯК У ЖИТТІ
Учасники можуть пройти гру різними способами, навіть не дослідивши локації до кінця. Вони самі вирішують, куди їм рухатися далі і чим саме займатися. Додатковий інтерес підтримується тим, що карту локації бачать лише ті гравці, які знаходяться над нею. Вони можуть переказувати побачене своїми словами, але не читати вголос текст на карті. Якщо інші гравці хочуть подивитися на карту своїми очима, їм доведеться перейти на цю карту. Загалом, все дуже правдоподібно, як у реальному житті.
ПЕРЕВІРКИ НА КУБИКАХ
Що стосується геймплея, то тут на учасників чекають типові для ігор американської школи гейм-дизайну перевірки. Любителів кубиків, безсумнівно, порадує можливість випробувати удачу. Але «Агентство ЧАС» ні в якому разі не є рандомним дайсометом. Випадковість в грі добре контролюється унікальними здібностями персонажів і картами об'єктів, які можна добути в різних локаціях. Мабуть, тому Гікач, все ще будучи великим шанувальником євро, кидав куби з не меншим інтересом, ніж знатний амерітрешер Хіхікач.
Гікач також радить звернути увагу на інші ігри в жанрі КВЕСТУ.