Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Видавець WoodCat
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мало
Час партії 20 - 30 хвилин
Гравців 1 - 4
Вік 8+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Сімейні
Додатковий Настільні ігри, 8-9 років, Абстракти, Новачкам, Логічні, Швидкі, Містобудівні
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

61 плитка кварталів
4 початкові плитки кварталів
4 пам’ятки гравця
1 блокнот для підрахунку очок
1 фішка головного архітектора
40 кубиків каменю
Правила гри
Механіки Євро, Всі проти всіх, Менеджмент ресурсів, Містобудівельна, Розміщення плиток, Складання патернів

Настільна гра Акрополіс (Akropolis)

В наявності
Артикул: wdct012
1 200 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Багаторівневий містобудівний пазл у грі Акрополіс

«Акрополіс» – це мовнонезалежний сімейний абстракт про побудову античного міста. Добувайте каміння для зведення нових кварталів з карʼєрів, вибирайте доступні плитки для будівництва з ринку та дотримуйтесь вимог різних кварталів, аби отримати наприкінці гри якомога більше переможних очок. Якщо ви полюбляєте візуальні просторові пазли та сімейні євроігри, Гікач також радить придивитись до «Острова Котів» та «Замків Бургундії».

 

Перебіг гри Akropolis

До початку гри, здійсніть прості підготування: 

  1. Роздайте кожному гравцеві стартовий сегмент міста та памʼятки. 
  2. Відберіть плитки будівництва згідно з вказаною на них кількості гравців. За гри вчотирьох у грі беруть участь всі плитки, та за меншої кількості учасників вам слід відібрати плитки для більшої кількості гравців зі спільного запасу і повернути їх до коробки.
  3. Створіть з відібраних плиток 11 однакових стосів. Чи менше гравців, тим менше плиток буде у стосах. За гри вдвох плиток в стосах буде три, вчотирьох – пʼять.
  4. Утворіть початковий ринок плиток будівництва, що залишилися після формування стосів. 
  5. Роздайте гравцям стартовий запас жетонів каменю. Чим раніше ходитиме гравець за ініціативою, тим менше каменів він отримує на початку гри. Таким чином, першой гравець отримує 1 камінь, другий 2 і так далі.

У свій хід гравці (архітектори) здійснюватимуть дві простих дії:

  • Братимуть плитку з ряду будівництва. Кожна плитка, що розміщена далі першої в ряду, вимагає від гравця сплатити один камінь у спільний запас, щоб її взяти. 
  • Викладатимуть плитку до свого міста. Кожен накритий карʼєр приносить гравцеві один жетон каменю. На першому рівні міста плитку кварталів необхідно розміщати так, щоб вона межувала принаймні з одним краєм іншої плитки, тоді як для побудови другого та вище рівнів гравець мусить розмістити плитку поверх трьох гексів із щонайменше двох різних плиток.

Якщо у ряду будівництва залишилась тільки одна плитка, перемістіть її на першу позицію та доповніть ряд з одного зі стосів, що ви підготували на початку гри.

Види районів та їхні вимоги

На плитках можна зустріти такі райони:

  • Карʼєри. Якщо гравець накриває район карʼєру іншою плиткою, він отримує один жетон каменю.
  • Площі. Мають різне забарвлення та кількість зірок на них. Якщо ви маєте декілька площ одного кольору наприкінці гри, ви отримаєте за них переможні очки (помножте кількість однакових площ на кількість зірок). Площі не обовʼязково мають знаходитися поруч одна одної.
  • Будинки. Аби принести переможні очки, райони з будинками мають межувати з іншими будинками й таким чином утворювати житлові зони. Райони з будинками, що не межують з житловою забудовою, не принесуть очок.
  • Ринки конкурують одне з одним, тож принесуть очки тільки якщо не межують одне з одним.
  • Храми мають буди з усіх боків оточені іншими районами. Храми на околицях міста не принесуть очки.
  • Бараки завжди мають бути на околицях, аби солдати захищали місто. Кожна грань гекса, що не дотична до інших районів, принесе переможні очки.
  • Парки є окрасою міста без особливих умов розміщення. Вони не приносять переможних очок, але можуть допомогти виконати умови інших районів.

Кінець гри та підрахунок переможних очок

Гра завершується, коли гравці не можуть поповнити ринок будівництва. Остання плитка ніколи не розміщається в містах гравців.

Гравці отримують переможні очки за усі райони, що розміщені згідно з їхніми умовами. Райони на вищих від першого рівня приносять більше очків: на другому рівні вдвічі, на третьому втричі тощо. Додайте до суми очків за райони очки за наявні у місті площі. 1 очко при носить кожен жетон, що залишився у запасі гравця.

Перемогу здобуває гравець із найбільшою кількістю переможних очків. Якщо гравці здобули однакову кількість очків, перемагає той, що наприкінці гри має більше каміння.

 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.