Кількість
|
Вартість
|
||
|
П'ЯТЕ ВИДАННЯ ІГРИ
Захоплююча космічна стратегія, заснована на механіці відомої гри «Кінгсбург». Це вже п'яте видання гри з переробленими правилами, новим дизайном поля і компонентами поліпшеної якості, наприклад, пластикові кубики руди зроблені під перламутровий мармур, а паливні токени тепер напівпрозорі.
Перед вами англійське видання гри, але ви можете купити російськомовну версію даної гри - "Чужі рубежі".
ІННОВАЦІЙНА СІМЕЙНЕ СТРАТЕГІЯ
Настільна гра «Alien Frontiers» була створена в 2010 році. У 2011 році вона вистрілила на конкурсі «Golden Geek» в номінаціях «Найбільш інноваційна гра», «Краща сімейна гра», «Найкраща стратегія», «Краща тематична гра» і «Найкраще оформлення». Зараз гра займає досить високі позиції в рейтингу кращих ігор світу та в окремому рейтингу стратегічних ігор на сайті «BoardGameGeek».
КОЛОНІЗАЦІЯ ПЛАНЕТИ
Дії гри «Чужі рубежі» відбуваються в майбутньому, на якійсь планеті, тільки що знайденій космічними дослідниками в нетрях галактики. Учасники гри очолять корпорації і займуться освоєнням цієї планети, будівництвом колоній, видобутком ресурсів і вивченням артефактів чужих. Гравець, який досягне найбільшого впливу, вираженого в переможних очках, стане переможцем.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гравці ходять по черзі. Активний гравець кидає свої кубики кораблів. До або після кидка гравець може використовувати карти технологій чужих, активуючи їх ефекти. Кубики розподіляються з орбітальних станцій, кораблі розміщуються на вільних стикувальних відсіках. В якості плати за розміщення звичайно потрібні ресурси. Гравець відразу ж отримує належні йому бонуси.
Коли гравець будує колонію, він отримує переможне очко. Якщо гравець контролює територію, тобто має перевагу за кількістю колоній, він забирає жетон даної території і додає собі одне переможне очко. Жетони дають різні корисні бонуси. Втрачаючи жетон, гравець позбавляється одного переможного очка.
ОРБІТАЛЬНІ СТАНЦІЇ
Ключовою частиною ігрової механіки є розміщення кубиків кораблів на орбітальних станціях. На станції артефактів чужих можна розмістити куби з будь-якими значеннями, але для отримання карти технологій сума на гранях повинна бути більше семи. У Центрі колоністів гравці готують колонії до запуску, а потім будують їх з використанням руди і палива. На станції Конструктора колонії можна побудувати колонії набагато швидше, але для цього буде потрібно три кубика з однаковими значеннями. Станція терраформирования має тільки одне місце для гравця, який хоче побудувати колонію за кубик зі значенням «6», руду і паливо.
Щоб добути руду в Місячній шахті, значення кубиків не повинні поступатися максимальному числу на гранях раніше зістикованих кораблів. На Орбітальному ринку можна отримати руду за два однакових результати. Аванпост рейдерів вимагає три корабля з послідовними значеннями. Тут дозволяється витісняти кубики інших гравців. Гравець, який зайняв Аванпост, може вкрасти у суперників ресурси або карту технології чужих. На Судноверфі можна отримати нові кораблі, а на станції Сонячного конвертора - паливо. Якщо розмістити кораблі нікуди, гравець відправляє їх в Ремонтний док.
БОНУСИ ТЕРИТОРІЙ
За контроль території гравцеві належить жетон, який дає певні бонуси. Наприклад, кратер Азімова дозволяє швидше підготувати колонію в Центрі колоністів, в пустелі Берроуза можна купити додатковий кубик реліктового корабля, плато Бредбері дає знижку на станції Конструктора колонії, долина Герберта - на Судноверфі, а рівнини Хайнлайна - на орбітальному ринку. Є й інші території, про бонуси яких детально написано в правилах. Генератори полів на територіях дозволяють отримати додаткові переможні очки, обнуляют інші бонуси, захищають колонії або перешкоджають їх будівництва.
КІНЕЦЬ ГРИ
Коли один з гравців розміщує свою останню колонію, партія закінчується. Очки в грі «Чужі рубежі» не сумуються, а відображають поточну ситуацію. Під час фінального підрахунку гравці отримують по одному переможного очку за кожну колонію і за кожну контрольовану територію. Переможні очки також приносять карти технологій Місто чужих, Монумент чужих і контрольовані території з полем позитронів. Гравець з найбільшою кількістю переможних очок здобуває перемогу.