Кількість
|
Вартість
|
||
|
КРАЩА АБСТРАКТНА І СІМЕЙНА ГРА
Шедевральна логічна гра, яка займає перші місця в рейтингах кращих абстрактних і сімейних ігор і входить в ТОП-50 кращих настільних ігор всіх часів на сайті «BoardGameGeek».
Настільна гра «Azul» була придумана в 2017 році німецьким геймдизайнером Міхаелем Кіслінгом. Читачі Гікача знають його по таким іграм, як «Torres», «Coal Baron: The Great Card Game» і «Порта Нігра».
У 2017-18 роках гра «Азул» ставала номінантом конкурсів «Meeples' Choice», «Gioco dell'Anno» і переможцем конкурсів «As d'Or», «Deutscher Spiele Preis», «Nederlandse Spellenprijs», «Guldbrikken», «Mensa Select», «Origins Awards», «Cardboard Republic Laurel», «Tric Trac», «Golden Geek» і «Spiel des Jahres». Це практично всі круті конкурси, які відомі Гікачу.
Перед вами обмежене накладом видання видатного абстракту зі зміненим дизайном. Плитки з «Azul» і раніше нагадували Гікачу різнобарвні льодяники, та лімітоване колекційне видання стилізувало елементи мозаїки на шоколадні смаколики!
ОГЛЯД ГРИ АЗУЛ. МАЙСТЕР ШОКОЛАТЬЄ
Станьте до змагання із найвправнішими шоколадними майстрами всього світу та зберіть найбажаніші коробки із цукерками у новому дизайні першої частини «Azul».
ШВИДКА ПІДГОТОВКА
На початку гри учасники отримують планшети. Навколо центру столу викладаються диски вітрин: дев'ять дисків при грі вчотирьох, сім - втрьох, п'ять - удвох. Всі цукерки відправляються в мішечок. Перший гравець витягує з мішка випадкові цукерки і заповнює ними диски, викладаючи по чотири штуки на кожен.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ AZUL
Ігровий раунд складається з трьох фаз - вибору цукерок, складання смаколиків до коробок та підготовки. На початку раунду перший гравець кладе однойменний жетон з одиницею в центр столу. Він ходить першим.
-
Вибір цукерок
Учасники ходять по черзі, починаючи з першого гравця.
У активного гравця є два варіанти:
- взяти всі цукерки одного кольору з одного диска, а решту перемістити в центр столу
АБО
- взяти всі цукерки одного кольору і жетон першого гравця (якщо його ще не забрали) з центру столу.
Вибрані цукерки відразу розміщуються на планшеті - на одній з п'яти горизонтальних ліній. На окремій лінії можуть перебувати тільки одноколірні цукерки. Якщо якісь плитки не поміщаються, вони «падають на підлогу». Всі такі плитки викладаються на лінії підлоги.
Фаза триває до тих пір, поки гравці не розберуть всі цукерки з вітрин і в центрі столу.
-
Збір цукерок до коробок
Гравці пакують цукерки одночасно. Незавершені лінії вони не чіпають. Якщо на планшеті є завершені лінії, крайня права плитка займає своє місце на відповідній лінії стіни, інші плитки скидаються. Гравець відразу ж отримує очки за суміжні цукерки в горизонтальних і вертикальних рядах. В кінці цієї фази гравці віднімають очки за цукерки на лінії підлоги, а потім скидають і ці плитки.
-
Підготовка
Перший гравець заповнює вітрини, витягуючи з мішечка і викладаючи на кожен диск по чотири цукерки. Якщо мішечок порожній, в нього поміщаються цукерки зі скиду.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Партія триває до тих пір, поки хтось не завершить горизонтальну лінію у коробці. Гравці додають до очків, набраних в процесі гри:
- 2 очка за кожну завершену горизонтальну лінію у коробці;
- 7 очок за кожну завершену вертикальну у коробці;
- 10 очок за кожні п'ять цукерок одного кольору у коробці.
Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.
Гікач також радить звернути увагу на вітражний «Азул» - «Azul: Stained Glass of Sintra».