Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Beez» – це сімейна абстрактна гра про запилення квітів, збір нектару та виготовлення меду. Гікач рекомендує придивитися до бджілок поціновувачів «Коатля», або, наприклад, серії «Азул», яку ілюстрував Кріс Квілльямс, оформитель гри «Beez».
Пожужжимо про ігролад Beez?
У цьому абстракті ви на сформованому з плиток квітів полі галявини будете планувати маршрути своїх бджіл, аби запилити рослини, зібрати нектар та виготовити з нього мед. Мила сімейна гра містить в собі чимало різнопланової стратегії, та основою рушія стане програмування переміщення ваших бджіл.
Хід гри «Beez»
Партія у «Beez» відбувається доти, поки в одному з раундів хтось із учасників не збере 12 жетонів нектару у себе в вулику (не перемістить маркер до крайньої позначки на треку переможних очок). Після того решта гравців мають по черзі зробити свої ходи до завершення кола раунду, і гра завершиться підрахунком переможних очок з карток квестів та комірок у вуликах.
Хід гравця складається з трьох фаз.
- Планування польоту. Під час цієї фази слід звернути на позначки на вашій фішці бджоли. З шести сторін ця фішка має позначки, що відповідають можливій дальності польоту. В який бік дивиться позначка із числами, в той бік ви й можете пролетіти до квітки у наступній фазі. Виберіть напрямок і відстань та обовʼязково поверніть свою бджолу голівкою в обраному напрямку.
- Політ та збір нектару. У цій фазі ви мусите переміститися за запланованим маршрутом на вибрану відстань. Бджоли можуть літати одна на одній, та не можуть зупинятися в одній комірці поля чи вилітати за його межі. Якщо на квітці, на якій зупинилась ваша бджола, є жетон нектару, ви можете негайно забрати його собі.
- Повернення до вулика із нектаром. У цій фазі ви маєте розмістити підібраний жетон нектару на своєму планшеті вулика. Незалежно від розміру жетона, його необхідно розмістити у комірці, числове значення якої відповідає відстані, яку подолала ваша бджілка до квітки цього раунду. У кожній комірці може розміщатися лише один жетон. Якщо ви не можете розмістити нектар, негайно поверніть його назад на квітку. Якщо ж ви його розмістили, перемістіть свій маркер на одну позначку праворуч на треку переможних очок.