Кількість
|
Вартість
|
||
|
Абстрактна стратегія за мотивами фільму «Беовульф» (2007 р, реж. Роберт Земекіс). Настільна гра «Beowulf: The Movie Board Game» теж вийшла в світ в 2007 році. Її автором виступив маестро Райнер Книція, добре відомий читачам Гікача по таких іграх, як «Сучасне мистецтво», «Вищий світ», «Загублені міста», «Баталія» та «Черепашачі перегони».
Гра Беовульф. Абстрактна сага
Настільна гра «Беовульф» є ремейком більш старої гри Книції - «Kingdoms».
Гравцям пропонується скласти сагу про епічного героя Беовульфа. Вони стартують з симетричними наборами фігур - Беовульфом (сила 4), двома Танамі (3), трьома замками Хеорот (2) і чотирма драккарами (1). В ході гри учасники змагаються в тому, хто напише більше рядків саги.
Партія складається з трьох актів. Акти граються на різних полях. Як і у фільмі, в кожному акті у Беовульфа будуть різні супротивники - монстр Грендель, демонічна мати Гренделя (зіграна Анджеліною Джолі) і могутній вогнедишний дракон, син Беовульфа і матері Гренделя.
Ігровий процес
Гравці ходять по черзі. Активний гравець виконує одну з двох дій:
- виставляє фігуру свого кольору на вільну клітину поля
або
- бере випадковий жетон із загального пулу і викладає на вільну клітину поля один жетон з руки.
Особливі властивості жетонів
Багато з жетонів мають особливі властивості. Жетони спокуси дозволяють прибирати жетони доблесті - і навпаки. Жетон хмелю можна зіграти як втрату або замінити їм жетон меду, а жетон меду можна грати як нагороду або замінити їм жетон хмелю.
Золота статуя дозволяє змінювати жетони місцями. Скинутий жетон скарбу дає можливість негайно отримати рядки саги. За допомогою жетонів доброї поради можна пересувати фігури. Є жетони, що збільшують силу фігур, а є такі, які обнуляют позитивні значення жетонів в ряді.
Кінець акту
Акт закінчується, коли будуть заповнені всі клітини ігрового поля. Гравці переходять до підрахунку рядків. Для кожної фігурки підраховується сума значень на всіх жетонах в горизонтальному і вертикальному рядах і множиться на силу самої фігури (число каменів на підставці).
Власник фігури отримує/віддає (при мінусовому результаті) підсумкову кількість рядків і прибирає свою фігуру з поля, причому драккари можна використовувати в інших актах, а решта фігурок вибувають з гри.
Гра закінчується після третього акту. Перемагає гравець з найбільшою кількістю рядків саги.