Кількість
|
Вартість
|
||
|
Усім тим, хто вже встиг відвідати Заборонене місто, заховане десь за межами могутніх далекосхідних провінцій, хто занурювався так глибоко, що на власні очі бачив вражаючі Підводні міста, Гікач пропонує настільну гру Between Two Cities. Це добрий привід не лише побудувати одразу два неповторні осередки урбанізму, але й розім’яти свої плитковикладальні м’язи!
Настільна гра Between Two Cities
Вітаємо! Вам випала честь взяти участь у будівництві одразу двох міст. Подивіться на двох ваших суперників, що наразі сидять обабіч вас. Протягом усієї партії вони будуть вашими партнерами в цій нелегкій і дуже відповідальній справі.
По одному місту на кожного суперника-партнера. Здається, план непоганий! Можна використовувати здобуті ними надбання й зведені ними будівлі собі на користь, одночасно намагаючись бути мінімально корисним для них самих.
Але складність саме й полягає в тому, що кожен з ваших сусідів дотримується приблизно такої самої думки стосовно вас і подальшої з вами співпраці. Тож доведеться ділитися власними надбаннями, щоб мати зиск з чужих досягнень. Головне, наприкінці партії приблизно однаково вкластися в будівництво обох міст, бо переможцем стане той, чий гірший з двох будівничих результатів виявиться найкращим!
Трохи плутано? Хутчіш хапайте плитки будівель, і вже за 5 хвилин все стане значно зрозуміліше.
Between Two Cities – будівельний ігролад обопільно вигідного партнерства
Для зведення обох ваших міст ви будете використовувати такі плитки-будівлі:
- фабрики й магазини
- парки й житлові будинки
- ресторації й визначні пам’ятки.
Ваш хід складатиметься з таких простих кроків:
- ви й ваші сусіди отримуєте плитки будівель на руку;
- вибираєте по дві з них і розкриваєте так, щоб ваші сусіди їх бачили;
- потім ви й ваші сусіди окремо на свій розсуд додаєте по одній з двох обраних плиток в кожне підпорядковане вам (їм) місто;
- плитки будівель, що лишилися у вас на руці, ви передаєте сусідові ліворуч й отримуєте нові плитки від сусіда праворуч.
А придатність для життя?
Коли необхідну кількість плиток буде викладено на стіл (залежить від кількості гравців), для кожного з побудованих міст слід визначити показник придатності до життя. На цей показник впливатиме кількість тих чи інших будівель, взаємодія між ними та особливі ефекти, які вони надають.
З двох міст, у будівництві яких ви брали участь, у якості фінального здобутку вам зараховується місто з нижчим показником придатності до життя. Гравця із найбільшим фінальним здобутком оголошують переможцем.