Кількість
|
Вартість
|
||
|
КОЛОДОБУДІВНА СТРАТЕГІЯ
Колодобудівна стратегія від Дарвіна Касла, творця знаменитих «Зоряних імперій» і «Світів Ктулху». Гра переносить учасників в фентезійне місто Тандар, центр місцевої торгівлі, де перетинаються інтереси чотирьох могутніх сил - Імперії, Культу Смерті, Гільдії і диких племен. Гравцям пропонується виявити переможця шляхом майстерних бойових дій і грамотних торгівельних угод. Виграє тільки один - той, хто знизить стійкість своїх супротивників до нуля.
Перед вами російська локалізація. Ви можете купити англійське видання - "Hero Realms Deck-building Game".
ОПТИМІЗАЦІЯ КОЛОДИ
На початку гравці знаходяться в рівних умовах - усім роздаються колоди, що складаються з карт «рубіна» «короткого меча», «кинджала» і 7 «золотих монет». В процесі гри учасники зможуть оптимізувати свої колоди, купуючи більш сильні карти і позбавляючись від слабких стартових карт. Хід гравця складається з розіграшу карт, скиду розіграних карт і добору з колоди. Коли колода закінчується, карти зі скиду замішуються в нову колоду.
РОЗІГРАШ КАРТ
При розігруванні карти спрацьовує її первинна властивість. Також може спрацювати додаткова союзна властивість, якщо розіграна інша карта такої ж фракції. Карти діляться на три типи: дія, предмет або захисник. Карти захисників кладуться перед гравцем; для їх активації часто необхідно повернути карту. У захисників є параметр стійкості, що говорить про те, скільки очок атаки потрібно витратити противнику, щоб відправити захисника в скид. Захисники-вартові служать щитом для їх власника і для інших карт захисників - вони приймають весь урон на себе. Розіграні карти дозволяють збільшити стійкість, дають очки бою для атаки супротивників і золоті монети для купівлі нових карт з торгового ряду. Від багатьох карт можна позбутися з метою оптимізації колоди, застосувавши жертовні властивості.
РЕЖИМИ ГРИ
У грі «Битви героїв» передбачено кілька режимів. «Купа-мала» дозволяє шкодити будь-якому супернику. В «Мисливці: Перша кров» дозволено атакувати лише гравця зліва - коли його стійкість падає до нуля, гра закінчується, і сусід справа перемагає. В «Мисливці: Боротьба за виживання» гравець, який знищив противника зліва, отримує 10 очок стійкості і партія триває. «Гідра» представляє собою командну гру 2 на 2. І, нарешті, передбачений ще один командний режим для 6 гравців, званий «Імператор»; щоб позмагатися в такому режимі, знадобиться ще одна копія гри «Битви героїв».