Кількість
|
Вартість
|
||
|
Фентезійний американський футбол у сетингу «Warhammer Fantasy». Це спортивний дуельний варгейм з мініатюрами, що пропонує гравцям битися за «Кривавий кубок». Перша версія гри вийшла в далекому 1986 році. Друга редакція побачила світ в 1988 році, а третя - в 1994-му. Крім того, постійно допрацьовувалася і удосконалювалася система правил - в 2004-му році вийшла велика книга «Blood Bowl: Living Rulebook».
У 2016 році компанія Games Workshop перезапустила серію. Настільна гра «Blood Bowl (2016 edition)» - найкраща на сьогодні версія «Кривавого кубка», вершина геймдізайнерскої думки Джервіса Джонсона, який крім «Блад Боул» доклав руку до таких ігор, як «Warhammer Quest: Blackstone Fortress», «Warhammer 40,000» и «Necromunda».
Настільна гра «Blood Bowl (2016 edition)» отримала відмінні оцінки та відгуки. Вона вже входить в ТОП-70 кращих тематичних ігор на сайті «BoardGameGeek», але Гікач впевнений, що з такими оцінками це далеко не межа.
Кривавий кубок: люди проти орків
У головному матчі зійдуться команди людей і орків. Але перш ніж виводити футболістів на стадіон, їх фігурки потрібно зібрати - видавити з литників і з'єднати за принципом «пуш-фіт». За допомогою перевідних наліпок на підставки наносяться номера - від 1 до 12. Гарною ідеєю буде використання клею при складанні і подальше фарбування готових фігурок. Втім, якщо ви не хочете або не вмієте фарбувати, то можна, звичайно, грати і так - синіми проти зелених.
Ігрове поле кладеться між гравцями. Найближчі до них смужки називаються «Заліковими зонами». Поле ділиться на три поздовжні зони - центральну і дві флангові. Противники отримують планшети-землянки, де будуть знаходитися запасні, травмовані або загиблі футболісти. Також на планшетах фіксується рахунок, відстежується хід в першому і другому таймах і відзначається число перекидань які залишились (люди починають гру з чотирма перекиданнями, а орки - з трьома).
На початку партії противники виставляють по 11 футболістів на своїх половинах поля. Решта фігурок відправляються в відсік для запасних на планшеті. На флангах може знаходитися не більше двох фігурок однієї команди. На лінію сутички посередині поля з кожного боку виставляється мінімум три футболісти.
Ігровий процес Blood Bowl
Матч складається з двох таймів. За один тайм команди роблять по 8 ходів. У свій хід гравець пересуває маркер на відповідному лічильнику тайму. Кожен футболіст команди може виконати по одній дії. Втім, деякі події можуть змусити гравця раніше закінчити хід.
М'яч зміщується за допомогою спеціальної октаграми і кидка восьмигранного кубика - результат який випав визначає напрямок зсуву. М'яч вставляється в отвір на підставці футболіста який їм володіє.
Дії футболістів
- рух. Фігурка футболіста може пересунутися на відстань, що не перевищує показник дальності на її карті. Під час руху футболіст змушений ухилятися від суперників. Щоб успішно ухилитися, потрібно пройти перевірку на спритність - викинути на шестиграннику результат, який дорівнює або перевищує показник спритності на карті футболіста. Якщо перевірка провалена, фігурку збивають з ніг, що призводить до втрати ходу. Для підбору м'яча також треба пройти тест на спритність.
- блок. Проти суперника на сусідній клітці. Гравець кидає кастомні блок-кубики. Їх кількість залежить від показників сили супротивників. В результаті кидка впасти може гравець атаки, гравець оборони або обидва. Також захисника можуть відштовхнути на одну клітку і збити з ніг. Коли футболіст перекинутий, потрібно кинути два шестикутника. Якщо результат вище, ніж показник броні на карті, футболіст отримує травму. Він може бути приголомшений до кінця ходу, нокаутований і відправлений в землянку або взагалі убитий. Якщо збитий з ніг футболіст володів м'ячем, м'яч випадає і зміщується.
- бліц. Можна виконати дію «блок» під час руху, але за це віддати одне очко руху.
- пас. Рух + кидок м'яча. Для кидка м'яча використовується спеціальна лінійка з зонами швидкого пасу, короткого, довгого та довгої бомби. Гравець проходить перевірку на спритність, віднімаючи 1 за кожну зону контролю противника. Зона швидкого пасу дає +1, довгого пасу - мінус 1, а довгої бомби - мінус 2. Футболіст на цільовій клітинці намагається зловити м'яч, теж проходячи перевірку на спритність.
Визначення переможця
Щоб заробити тачдаун, футболіст повинен доставити м'яч у залікову зону супротивника. Гравець збільшує рахунок на одне очко. Після другого тайму перемагає той, у кого більше очок. Якщо рахунок нічийний, гравці можуть зіграти овертайм до першого тачдауна. Якщо і овертайм закінчується внічию, гравці б'ють пенальті - кидають D6 і додають невикористані командні перекидання.