Кількість
|
Вартість
|
||
|
БОЙОВА ЕКОНОМІЧНА СТРАТЕГІЯ
Видатна гра про вікінгів від знаменитого дизайнера Еріка Ленга, визнаного короля «area control»-а - ігор з механікою контролю територій.
«Кров і лють» має риси, властиві як американській, так і європейській школі гейм-дизайну. Гра являє собою бойову економічну стратегію з міцно зшитою механікою, що поєднує і «виставляння робочих» (Worker Placement), і контроль територій, і накопичення ресурсів. Що стосується битв, то вони реалізовані в дусі «амері», причому відбуваються практично без рандому, з використанням бойових карт.
РОЗВИТОК КЛАНІВ
На початку гри всі клани є абсолютно симетричними, але поступово планшет обростає апгрейдами - корисними перевагами кланів, найманими монстрами, вдосконаленими кораблями, поліпшеннями лідерів і воїнів. Тому в наступних раундах клани гравців вже будуть істотно відрізнятися один від іншого.
КАРТКОВИЙ ДВИЖОК
У серці механіки лежить картковий движок. Перед кожним раундом відбувається драфт, гравці вибирають собі карти і передають ті що залишилися по колу. Карти діляться на три типи - це карти апгрейдів, карти битв і карти квестів для виконання яких знадобиться головувати в певній провінції, в Іггдрасілі або бути представленим в Вальгаллі. Тематично кожна карта відноситься до того чи іншого скандинавського бога, і, щоб провести хитромудру комбінацію, краще збирати карти одного бога.
СУМІШ СУЧАСНИХ МЕХАНІК І ПРЕКРАСНЕ ОФОРМЛЕННЯ
Коробка з грою - як скриня зі скарбами; в ній ціла гора прекрасних, високодеталізованих мініатюр, вікінгів, драккарів і монстрів, які, безсумнівно, зроблять гру ще більш атмосферною. Ілюстрації на картах також порадують око.
У грі безліч виграшних стратегій і величезна різноманітність непереможних карт. Цікавий драфт, блеф і тонкий розрахунок під час битв - мабуть, в жодній грі все це не реалізовано настільки яскраво, повно і атмосферно, як в грі "Кров і лють".