Кількість
|
Вартість
|
||
|
Caldera Park - ландшафти, погода та звірі у барвистій настілці
Вітаємо у Національному парку серед природи Північної Америки! У настільній стратегії «Caldera Park гравці намагатимуться зібрати якомога більше зграї тварин, заселити щонайбільше ділянок свого парку й відшукати у ньому місця водопою, коло якого збираються тварини, що аж так цікавлять туристів.
Якщо вам до вподоби сімейні стратегії про тварин, Гікач також радить відправитися після Північної Америки до Африканської савани у грі «Дика природа. Серенгеті».
Приготування до гри Caldera Park
- Кожен гравець обирає одну з коробок тварин, у якій зберігаються усі компоненти із позначкою сліду відповідного звіра чи птаха.
- Усі гравці отримують планшети парків та розміщають їх перед собою стороною із річкою догори.
- Кожен учасник перемішує запас плиток тварин зі своєї коробки та утворює ряд тварин з семи випадкових плиток над своїм планшетом горілиць. Решту запасу розташуйте неподалік свого планшета стосами долілиць.
- Знайдіть серед своїх плиток погоди плитку сонця й розмістіть її його на будь-якій позиції в ряду під своїм планшетом парку. Перемішайте решту плиток погоди та розмістіть ще 5 випадкових плиток долілиць під своїм планшетом. Позосталі плитки поверніть до своєї коробки. Виберіть одну з плиток (горілиць чи долілиць) з ряду й розмістіть до однієї з шести комірок з туманом на своєму планшеті.
- Розмістіть на середині столу планшет вибору дій та розташуйте на ньому жетони дій у ряд комірок внизу. Жетон з водоймою має зайняти крайню позицію праворуч, решта жетонів можна розмістити до будь-яких інших комірок.
- Будь-яким способом виберіть першого гравця, передайте йому фішку бабака й розпочинайте гру!
Перебіг гри Caldera Park
Гра триватиме 5 раундів-тижнів по 7 дій-днів у кожному.
Кожен раунд складається із трьох фаз:
- Прогноз погоди.
Гравці викладають до наступної за годинниковою стрілкою вільної комірки туману в себе на планшеті одну з плиток погоди. Плитки погоди мають вимоги щодо плиток тварин, які не переносять зображеної погоди. Якщо плитки відповідних тварин наприкінці гри будуть суміжними із викладеною плиткою погоди, ці плитки тварин перевертаються долілиць та не приносять переможних очків за збір зграї, однак все одно впливатимуть на умову із заселенням місцевостей. - 7 дій гравців.
Кожна із семи дій виконується у три етапи:
- Поточний гравець із фішкою бабака вибирає жетон дії та розміщає його на планшеті до комірки з вимогою місцевості.
- Усі гравці розміщають одну зі своїх плиток тварин з ряду над планшетом згідно з вимогами.
- Гравці оновлюють ряд верхньою плиткою зі стосу запасу плиток тварин, а фішку бабака отримує наступний за годинниковою стрілкою гравець. - Завершення раунду.
Поверніть усі жетони дій до нижнього ряду на планшеті вибору дій. Якщо у гравців ще залишились плитки тварин, почніть новий раунд. Якщо ж ні, гра завершується.
Завершення гри
Після завершення 5-го раунду, коли учасники розмістять останні плитки тварин на планшетах, триває фінальний підрахунок переможних очок.
Очки можна здобути за:
- За всі зайняті плитками комірки різних видів місцевості та водоспадів. Кожна з цих категорій принесе певно кількість переможних очок, однак тільки якщо жодна з комірок не лишилась не зайнятою;
- За зграї поруч із водоймами. Зграєю вважаються групи суміжних плиток тварин однакового виду. Для цього кількість тварин у зграї слід помножити на кількість водойм на плитках зграї. Тобто, самотня тварина із водоймою на плитці все одно принесе 1 ПО, але якщо на групі плиток із 10 однаковими тваринами немає водойми, ця група й зовсім не принесе ПО.
Гравець із найбільшою кількістю переможних очок здобуває перемогу.