Кількість
|
Вартість
|
||
|
Спеціальний випуск популярної гри «Каркассон», призначений для двох гравців. Настільна гра «Carcassonne: The Castle» вийшла у 2003 році. До автора класичного «Каркассона» Клауса-Юргена Вреде приєднався славнозвісний Райнер Книція, відомий гікачам і гікам за такими настілками, як «У пошуках Ельдорадо», «Хуанхе і Янцзи», «Вищий світ», «Сучасне мистецтво», «Нова земля» і «Баталія».
Каркассон Фортеця гра. Дуельний Каркассон
У 2004 році Carcassonne: The Castle гра ставала номінантом конкурсу «International Gamers Award» і потрапила до короткого списку престижного конкурсу «Spiel des Jahres». У 2020 році вона стала номінантом конкурсу «Gra Roku» в категорії «Найкраща гра року» та переможцем цього ж конкурсу в категорії «Найкраща дуельна гра».
Перед початком партії з 11 деталей збирається ігрове поле, обмежене фортечною стіною. Сама стіна являє собою трек переможних очок. Гравці беруть міплів-прихильників і цитаделі своїх кольорів.
Перебіг гри
Противники ходять по черзі. Активний гравець бере випадковий квадрат фортеці, що лежить долілиць, вивчає його і:
- Розміщує квадрат у фортеці
Квадрат треба викласти так, щоб він прилягав принаймні одним боком до будь-якого квадрату у фортеці. Вулиця обов'язково повинна продовжуватися. Інші об'єкти можуть стикуватися як завгодно.
- Виставляє (за бажанням) прихильника зі свого резерву на щойно розміщений квадрат.
На цьому об'єкті не повинно бути інших прихильників.
- Якщо гравець виставляє прихильника на дорогу, той стає глашатаєм;
- Якщо гравець виставляє прихильника на вежу, той стає лицарем;
- Якщо гравець виставляє прихильника в будинок, той стає сквайром;
- Якщо гравець кладе прихильника на дворі, той стає купцем.
- Якщо гравець завершує квадратом об'єкт, власник прихильника на цьому об'єкті повертає його в резерв і отримує переможні очки:
- Вулиця: по 1 очку за кожен квадрат, через який проходить вулиця (якщо на вулиці є хоча б 1 колодязь - тоді по 2 очки за кожен квадрат вулиці);
- Вежа: по 2 очки за кожен квадрат.
- Будинок: по 1 очку за кожен квадрат з будинком. Гравець переставляє фішку своєї цитаделі на найбільший завершений будинок.
Кінець гри
Партія завершується, коли розміщується останній квадрат. Гравці отримують переможні очки за найбільшу цитадель і двори.
- Цитадель. Гравець з найбільшою цитаделлю отримує стільки очок, скільки незаповнених квадратів у фортеці.
- Двори. Гравці отримують по три очки за кожен ринок на дворах, займаними їхніми прихильниками.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.