Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Хуанхе і Янцзи (Yellow & Yangtze)
Видавець Lavka Games
Мова

Мова видання гри.

Російська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мовонезалежна
Час партії 60 - 90 хвилин
Гравців 2 - 4
Вік 14+
Tesera

Російськомовна енциклопедія настільних ігор.

Інформація
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Стратегії
Додатковий Настільні ігри, Євро, Логічні, Історія
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

1 ігрове поле;
150 кубиків 5 кольорів двох типів;
4 ширми гравців;
20 жетонів лідерів;
9 пагод;
1 маркер об'єднання;
138 тайлів;
1 мішок для тайлів;
Правила гри
Артикул моделі ХИЯ001

Настільна гра Хуанхе і Янцзи (Yellow & Yangtze)

Немає в наявності
Артикул: ХИЯ001
1 320 грн
1 650 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань

Захоплююча логічна стратегія з механіками тайловикладання та контролю територій. Настільна гри «Yellow & Yangtze» - ремейк знаменитого «Тигра та Євфрата» (1997 року випуску), що входить в ТОП-100 кращих ігор на сайті «BoardGameGeek».

Обидві гри розробив доктор математики, найплодовитіший геймдизайнер сучасності Райнер Книція. Гіки і гікачі знають його по таких настілках, як «У пошуках Ельдорадо», «Амон-Ра», «Вищий світ», «Сучасне мистецтво», «Нова земля» та «Баталія»

Yellow & Yangtze оформив не меньш видатний художник Венсан Дютре, який проілюстрував такі хіти, як «Острів скарбів: Таємниця Джона Сільвера», «Pathfinder. Повернення рунних володарів» и «Робінзон Крузо. Пригоди на таємничому острові».

 

Хуанхе і Янцзи гра: війна семи царств

Настільна гра «Yellow & Yangtze» вийшла в світ в 2018 році. Вона отримала відмінні оцінки і відгуки на сайті «BoardGameGeek». Поточна усереднена оцінка 8.0 дозволяє розраховувати на високе місце в загальному рейтингу.

Гра «Хуанхе і Янцзи» переносить учасників в древній Китай 475-221 рр. до нашої ери, в так званий період Воюючих царств. Протягом декількох століть сім річкових царств воювали один з одним. У підсумку перемогла династія Цинь, об'єднавши всі царства в одну імперію між річками Хуанхе і Янцзи. У грі «Yellow & Yangtze» учасники можуть переграти події і написати свою власну історію Китаю.

На початку партії гравці отримують ширми і по 5 різнокольорових шестигранних фішок лідерів (знать, солдат, хлібороб, торговець, ремісник) з символами своїх династій. В позначених місцях ігрового поля викладаються чорні гекси знаті - це столиці царств, що воюють. Всі інші гекси кладуться в мішок і перемішуються. Учасники витягують наосліп по 6 гексів з мішечка та кладуть їх за своїми ширмами. Шість випадкових гексів розміщуються в області ринку.

Ігровий процес Yellow & Yangtze

Учасники ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Активний гравець виконує 2 будь-яких дії.

Можливі дії:

  • Призначити лідера. Один з лідерів розміщується на порожній ділянці поля, поруч з гексом знаті. У цьому царстві (сукупність суміжних гексів) не повинно бути лідера того ж типу, інакше почнеться конфлікт. Подібним чином можна перемістити лідера в інше царство або зняти його з поля.
  • Розмістити гекс. Гравець вибирає один з гексів за ширмою - знать, солдат, торговців, хліборобів, ремісників - і викладає його на поле. Гекс розміщується на вільній ділянці поля: синій хлібороб може бути викладений тільки на річці, решта гексів - виключно на суші.

Додаючи зеленого торговця, гравець бере один гекс з ринку. Розмістивши синього хлібороба, гравець може викласти ще одного хлібороба по сусідству з раніше розміщеним гексом. Можна викладати скільки завгодно хліборобів, якщо це не призводить до конфлікту або до будівництва пагоди. Гравець може побудувати пагоду, якщо після розміщення гекса утворився трикутник з трьох гексів одного кольору (в цьому місці виставляється пагода відповідного кольору).

Переможні очки. Якщо в царстві є лідер того ж типу, що і викладений гекс, власник цього лідера отримує переможне очко відповідного кольору. Якщо в царстві немає потрібного лідера, очко отримує власник чорного лідера знаті.

  • Підняти повстання, скинувши 2 синіх гекси хліборобів з-за ширми. Гравець видаляє 1 будь-який гекс з поля.
  • Побудувати пагоду, скинувши 2 зелених гекси торговців з-за ширми. Якщо на полі утворився трикутник з трьох гексів одного кольору, гравець скидає 2 зелених гекси і виставляє на поле мініатюру пагоди того кольору, який відповідає основі.
  • Замінити гекси. Скинути до 6 гексів через ширму та добрати таку ж кількість гексів з мішечка.

В кінці ходу гравець добирає гекси з мішечка, щоб у нього за ширмою було 6 гексів.

Далі гравці отримують очки за пагоди, якщо в царствах знаходяться їх лідери відповідних кольорів.

 

Військові конфлікти

Якщо в одному царстві виявляються лідери одного типу, починається конфлікт.

  • Заколот. Гравець розміщує в царстві лідера того ж типу. Цей гравець вважається атакуючим. Обидва гравці підраховують кількість гексів знаті по сусідству зі своїми лідерами. Щоб збільшити силу, гравці додають чорні гекси знаті з-за ширми. Перемагає той, у кого більше гексів знаті (за однакової кількості - той, хто захищається). Той, хто програв прибирає свого лідера, той, хто переміг отримує переможне очко кольору лідера. Додані через ширми гекси знаті скидаються.
  • Війна. Коли новий гекс об'єднує царства з лідерами одного кольору, поверх тільки що викладеного гекса кладеться червоний маркер об'єднання. Лідери, що воюють підраховують кількість червоних гексів солдат в своїх царствах. Далі вони збільшують свою силу, додаючи червоні гекси солдат через ширми. Перемагає гравець з найбільшою кількістю гексів солдат. У разі рівного розподілу переможця визначає активний гравець. З тих царств, хто програв прибираються конфліктуючі лідери і червоні гекси солдат. Переможець отримує по 1 очку за кожного прибраного лідера. Червоний маркер об'єднання забирається з поля.

 

Кінець гри

Грають до останнього гекса в мішечку. Учасники прибирають свої ширми і рахують набрані переможні очки чорного, червоного, синього та зеленого кольору. Жовті очки ремісників вважаються джокерами - очками будь-якого кольору. Підсумковий результат - це найменший з 4 показників. Перемагає гравець з найкращим результатом серед гірших.

 

Відеоогляд настільної гри Хуанхе і Янцзи (Yellow & Yangtze)

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору